۱۰۰ ارتباط مستقیم تلویزیونی برای به تصویر کشیدن حضور بوشهری‌ها در انتخابات

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: برای اولین بار روند برگزاری انتخابات از ۳۵ نقطه استان به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سیدحسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر عنوان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های فنی و با تکیه بر سرمایه انسانی جوان، متخصص و متعهد، حضور بوشهری‌ها در انتخابات برای اولین بار از ۳۵ نقطه استان به ویژه شهرستان‌ها به صورت زنده از شبکه‌های استانی و سراسری پخش شد.

او افزود: دیروز (۲۸ خرداد) برای پوشش تصویری حضور مردم استان بوشهر در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۱۰۰ ارتباط مستقیم تلویزیونی برقرار شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر ادامه داد: این رویداد مهم از طریق سامانه‌های ارسال صدا و تصویر زمینی، ماهواره‌ای و اینترنتی با بهره گیری از توان تخصصی ۲۰۰ برنامه ساز به اجرا درآمد.


بیشتر بخوانید


ناظر با اشاره به ضرورت دفاع رسانه‌ای در مقابل تهاجم رسانه‌های دشمن گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در عملیات رسانه‌ای ویژه انتخابات بیش از ۷۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش و منتشر کرد که از این میزان ۴۰ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۳۰ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیر نویس و دو هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.