هاشمی در جمع خبرنگاران:

دو هزار و ٦٠٠ ملک واگذار شده وجود دارد/ سخنان چمران سوءتفاهم رسانه‌ای بود

رییس شورای شهر تهران با اشاره به صحبتی مبنی بر در اختیار داشتن سند ٢ هزار استخدام دقیقه نودی گفت: این صحبت یک سوءتفاهم رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوءتفاهماتی رخ داده بود و فکر می‌کردند واگذاری املاک، یعنی به تملک درآوردن، اما اینطور نیست و این واگذاری به معنی حق بهره برداری از آن‌ها است که مقرر شد در کمیسیون مطرح و بررسی شود.

وی ادامه داد: این احساس ایجاد شده بود که شورای پنجم قصد دارد املاک را واگذار کند. اما در واقع به این صورت نیست، فکر می‌کنم در حال حاضر دو هزار و ٦٠٠ ملک واگذار شده وجود دارد، اما شاید به ٣ هزار مورد هم برسد.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به سخنان مهدی چمران مبنی بر اینکه سند استخدام ٢ هزار نفر در دقیقه نود را دارند، گفت: او چنین چیزی نگفته است و به نوعی سوءتفاهم رسانه‌ای است، ما توانستیم ١١ هزار نیرو را در شهرداری تهران کاهش دهیم، اما قانون ایثارگران برای استخدام آن‌ها اجازه می‌دهد.

هاشمی گفت: همچنین بحث استخدام نیرو‌های قراردادی و قدیمی شهرداری هم مطرح بود و پایان شورای چهارم حدود ٤ یا ٥ هزار نفر استخدام شدند؛ حال هدف شهرداری جذب از بیرون نیست و هدف آن جذب نیرو‌های قبلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار