در جلسه شورای شهر تهران؛

تعیین تکلیف اموال و املاک غیرمنقول واگذارشده شهرداری از دستور خارج شد

شورای شهری‌ها در جلسه امروز به ادامه بررسی لایحه "تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذارشده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی" پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا به ادامه بررسی لایحه "تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذارشده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی" پرداختند.

در ابتدا محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران خطاب به اعضا گفت: ما اگر امروز درباره واگذاری آن ١٦٥ ملک تصمیم گیری کنیم، طبیعتا با یک هجمه رسانه‌ای روبرو می‌شویم.

پس از آن علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران افزود: همیشه شورای پنجم با تمام حساسیت به املاک ورود کرده، اما برخی رسانه‌ها کماکان جهت گیری شان تخریب است.

سیدحسن رسولی عضو دیگر شورا هم تاکید کرد: اگر رسانه‌ها و یا رقبای ما  مشاهده کردند که اموال شهرداری در اختیار یک نفر از این ٢١ نفر شورا قرار گرفته حتما اعلام کنند ما نباید اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم.

در ادامه افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به نظر من اکثر افراد با تعیین تکلیف املاک موافق هستند و نظرشان مثبت است؛ لطفا بیایید اجازه دهید که یک بازبینی دیگری ظرف ٢ روز صورت گیرد.

همچنین محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار هم که امروز در صحن شورا حضور داشت، اظهار کرد: بهتر است بررسی این لایحه امروز به اتمام برسد زیرا دچار کمبود وقت هستیم.

وی تاکید کرد: باید تمام املاک واگذار شده مورد بررسی قرار می‌گرفت، ١٣٢ ملک موجود در لیست است که ٤٠ مورد آن مسجد است و باید این موارد پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

در پایان الویری عضو دیگر شورای شهر گفت: این لایحه باعث نظم شده است، اما ماده ٧ نیازمند دقت بیشتری است که به نظرم باید تصویب نهایی را به روز سه شنبه موکول کنیم.

در نهایت، پیشنهاد خروج از دستور با ١٥ رای موافق به تصویب اعضای شورای شهر رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار