بازشماری آرا در برخی صندوق‌های رای

برخی صندوق‌های رای انتخابات شورا‌های اسلامی شهرهای مازندران بازشماری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سیدعلی سلیلی دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران با بیان اینکه در برخی حوزه‌های شهری شکایت‌های در خصوص نحوه رای گیری به این هیات ارسال شده بود، گفت: برخی صندوق‌های رای دوباره بازشماری شده است.

او افزود: شکایت‌ها همچنان در حال بررسی است و نتایج بررسی‌ها نیز هفته آینده نهایی می‌شود.

سلیلی با بیان اینکه عمده شکایت‌ها در خصوص خرید و فروش آراء در انتخابات شورا‌های اسلامی برخی شهر‌ها بود، ادامه داد: مازندران با مشارکت۶۱ درصدی یکی از بهترین انتخابات را برگزار کرد، اما هیات نظارت معتقد است حتی یک شکایت هم باید بررسی موشکافانه شود.

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران گفت: بررسی صحت انتخابات در بیش از دوم سوم استان به پایان رسیده است و در یک سوم باقی مانده هم شکایت‌ها و شمارش آراء در حال انجام است.


بیشتر بخوانید 
نتایج انتخابات شورای شهر در استان مازندران


او در خصوص احتمال تغییر در نتایج اولیه انتخابات در برخی شهر‌های بزرگ استان، با بیان اینکه ملاک این شورا قانون است و همه اقدامات بر اساس مستندات قانونی انجام و اطلاع رسانی می‌شود، افزود: اگر تخلف تاثیر گذار در خصوص نتایج انتخابات برای اعضای این هیات محرز شود قطعا اعمال خواهد شد.

سلیلی افزود: در شهر تنکابن افراد آرایء مساوی کسب کردند و به همین دلیل بازشماری دقیق آرای مردم این شهر در دستور کار است که تا پایان هفته مشخص می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.