آیا احتمال تغییر در اسامی منتخبان شورا‌ها وجود دارد؟

رسیدگی به شکایات و تخلفات انتخاباتی شورا‌ها آغاز شده است و تا ۲ هفته دیگر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیدعلی سلیلی دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران گفت: شکایت‌های زیادی از جمله خرید و فروش آرا به هیأت نظارت استان رسیده است که برخی از این شکایت‌ها مستندات دارد.

او با بیان اینکه رسیدگی به شکایات شورا‌های روستایی در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و شکایات شورا‌های شهر در هیات عالی استان از دیروز آغاز شده است، افزود: همه شکایت‌هایی که مستندات آن به این شورا ارائه شده است بررسی، مستند سازی و نتایج آن تا ۱۵ روز آینده به وزات کشور اعلام می‌شود.

سلیلی ادامه داد: اگر تخلفاتی مبنی بر خرید و فروش آرا در برخی از صندوق‌ها به صورت مستند وجود داشته باشد قطعا مطابق قانون عمل خواهد شد.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران ادامه داد: در بررسی تخلفات انتخاباتی به این نکته مهم توجه خواهد شد که آیا میزان تخلفات در یک شعبه اخذ رای به گونه‌ای بوده است که سبب ابطال صندوق رای همان شعبه شود.

او گفت: تا زمان جمع بندی و بررسی کامل شکایت‌ها هیچ اظهار نظری در خصوص احتمال تغییر در اسامی منتخبان شورا‌ها یا ابطال آرا در برخی صندوق‌ها نمی‌توان کرد.

سلیلی از مردم خواست به شایعات منتشر شده در رابطه با تغییر نتیجه انتخابات در برخی شورای اسلامی شهر توجه نکنند و از طریق رسانه‌های رسمی اخبار را پیگیری کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.