دادستان بابل:

برخی در شورا برای خود دژ ساخته بودند

دادستان شهرستان بابل گفت: برخی‌ها در شورای شهر بابل و امیرکلا دژ مستحکمی داشتند که دادستانی با این افراد مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل در نشست خبری اعضاء بسیج رسانه ،گفت:کسی نمی تواند بگوید من مرتکب کلاهبرداری، اختلاس و سایر جرایم می‌شوم و، چون در دژ مستحکمی به نام پارتی هستم کسی نمیتواند جلوی من را بگیرد.

او با بیان اینکه بیشترین تخلف انتخاباتی در سطح شهرستان، موضوع شورا شهر بود، افزود: پرونده‌هایی در موضوع تخلف انتخاباتی شورا شهر تشکیل شد که اکثریت این افراد هم رای نیاوردند و این پرونده‌ها در تایید صلاحیت‌های بعدی اثرگذار خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل گفت: در شورا شهر بابل و امیرکلا، برخی‌ها دژ مستحکمی داشتند، ولی مجموعه دادستانی با این افراد مقابله کرد.

حجت‌الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه مجموعه قضایی در بحث مبارزه با فساد بسیار جدی است و خط قرمزی هم ندارد، ادامه داد: ما نیاز به کمک همه مردم داریم که فاسدین را به ما معرفی کنند.

قطع نفوذ افراد در دادگستری

حجت‌الاسلام باقریان رییس دادگستری شهرستان بابل نیز در این نشست گفت: در اولین قدم از حضور در دادگستری این شهرستان نفوذ افرادی را که در مجموعه دادگستری داشتند قطع کردیم.

او افزود: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان، مکان شورای حل اختلاف بابل بود که در منطقه مسکونی قرار داشت که با حمایت رییس کل دادگستری استان، مکان شورای حل اختلاف به محل دادگستری منتقل شد.

رییس دادگستری شهرستان بابل انجام بیش از ۱۰ هزار ملاقات حضوری از سوی دادستان و رییس دادگستری، مشاوره رایگان برای ۲۴ هزار و ۳۹۰ نفر را از جمله عملکرد‌های این اداره اعلام کرد و ادامه داد: ۱۳۱ هزار و ۷۰۵ پرونده یکسال و نیم گذشته به دادگاه‌های حقوقی، کیفری، خانواده و دادسرای شهرستان وارد شد که برای ۱۳۵ هزار و ۲۹۶ پرونده رای صادر شد.


حجت‌الاسلام باقریان موجودی پرونده‌های دادگاه و دادسرای این شهرستان را ۸۲۸۸ پرونده اعلام کرد و گفت:۳۱ هزار پرونده پارسال به شورای حل اختلاف ارجاع و ۳۲ هزار و ۷۵۰ پرونده بررسی و خارج شد.
انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار