الحشدالشعبی: برای ورود به نبردهای بزرگ‌تر از مبارزه با داعش آماده هستیم

رئیس سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرد این سازمان از تجهیزات و آمادگی بیش‌تر برای ورود به بزرگ‌ترین نبرد‌ها برخوردار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فالح الفیاض، رئیس سازمان بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس این سازمان در اظهاراتی تاکید کرد: «خون شهدای الحشدالشعبی امانتی بر گردن ما است و باید از الحشد دربرابر هرگونه خطری محافظت شود.»

رئیس بسیج مردمی عراق با بیان اینکه «مردم عراق اجازه تقسیم آن را نمی‌دهند»، افزود: «مردم عراق درمورد مسئله وحدت راه‌حل‌های نصف و نیمه را نمی‌پذیرند. الحشدالشعبی در کنار دستگاه‌های امنیتی، محافظ عراق و وحدت این کشور و فرزندان آن است.»

فالح الفیاض با افتخارآمیز دانستن وحدت عراق و نیرو‌های مسلح این کشور، بیان داشت اعتبار عراق یکی از موارد بسیار بااهمیت است و بسیج مردمی، سازمانی است که از اعتبار این کشور دفاع می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مردمی عراق تاکید کرد: الحشدالشعبی که با داعش جنگید و بهترین فرماندهان خود را در راه دفاع از عراق تقدیم کرد، امروز از تجهیزات و آمادگی بیش‌تر برای ورود به بزرگ‌ترین نبرد‌ها برخوردار است و هیچ‌کس نمی‌تواند بر آن غلبه کند.

فالح الفیاض همچنین افزود: الحشدالشعبی توانست یک همبستگی سنی و شیعه ایجاد کنند که سایر نیرو‌ها قادر به انجام آن نبودند و این یک موفقیت بزرگ برای عراق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار