رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی:

مشارکت در انتخابات اقتدار بین المللی کشور را مضاعف می‌کند

عسگر فعال آذر گفت: مشارکت در انتخابات، اتحاد ملت را نشان داده و اقتدار بین‌المللی کشور را مضاعف می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عسگر فعال آذر رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی گفت: حضور مردم در انتخابات و سهیم شدن آنها در سرنوشتشان بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران، علاقه‌مندی و وفاداری آنان را به نظام و انقلاب نشان داده و علاوه بر این، موجب ارتقای جایگاه بین المللی کشور خواهد شد.

او با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان مبنی بر عدم مشارکت مردم در انتخابات و ‌قهر با صندوق های رای، اظهار کرد: شرکت نکردن در انتخابات، هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مردم باید در این رویداد مهم شرکت کرده و علاوه‌ بر شرکت، در انتخاب خود دقت کنند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاوه بر این، مردم در انتخاب خود معیارها و فرامین رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب خود قرار دهند.

حجت الاسلام فعال آذر با بیان‌ اینکه در آیات قرآن کریم به شرکت در امر جامعه توصیه شده، گفت: با توجه به اینکه انتخابات نیز مصداق امر جامعه است و باید در پای صندوق های رای حاضر شده، هم در انتخابات شرکت کنیم و هم‌ امانت را به اهلش بسپاریم.

او به نقش علما، در دلگرم کردن مردم به انتخابات اشاره کرد و گفت: علما با تبیین اهداف نظام، به مردم آرامش داده و آنان را نسبت به انتخابات امیدوار کنند.

او با اشاره به وعده های انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی گفت: هم‌ نامزدهای انتخاباتی از دادن شعارها و وعده هایی که در توانشان نیست خودداری کنند و هم مردم فریب وعده های دروغین را نخورند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در ۲۸ خرداد سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.