از همه ظرفیت‌ها برای تامین آب و برق بوشهری‌ها استفاده می‌شود

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در بوشهر گفت: از همه ظرفیت ­های موجود در استان برای خدمت رسانی به مردم در زمینه آب و برق و کسب رضایت آن‌­ها استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر برای بررسی راهکار‌های مدیریت مصرف بهینه آب و برق در ماه‌های پیش رو بررسی شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر در این نشست بیان کرد: با توجه به کاهش بارش­‌ها در کشور و استان بوشهر، شرایط ویژه­‌ای از نظر تامین نیاز‌های مردم پیش روی ما قرار دارد.

علی محمدی افزود: کاهش ذخیره سد‌های کشور موجب بروز چالش‌هایی برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی و همچنین تولید برق از نیروگاه‌های برقابی خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه دستورالعمل­‌های ابلاغی وزارت نیرو، اتخاذ تدابیر ویژه برای عبور از فصل تابستان و تامین پایدار آب و برق هم­ استانی­‌ها ضروری است.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر، شرکت‌­های تابعه این وزارتخانه را الگوی مدیریت مصرف معرفی کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس پیش رو، مدیریت مصرف بهینه آب و برق در شرکت­‌های صنعت آب و برق با حساسیت بیشتری در دستورکار قرار گیرد.

محمدی افزود: تامین پایدار آب و برق، رسالت سنگینی است که بر عهده همکاران ما در استان بوشهر قرار دارد بنابراین از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت آن­ها استفاده خواهد شد.

او با قدردانی از همکاری شرکت توزیع برق در راه اندازی و سرویس دیزل ژنراتور‌های شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، ادامه داد: این شرکت باید با توجه به ظرفیت فنی خود در زمینه نصب، راه اندازی و تهیه فهرست دیزل ژنراتور‌های فعال در دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر بیان کرد: در روز‌های آتی فهرست مصرف برق دستگاه‌های اجرایی تدوین و برای ابلاغ به دستگاه­‌های اجرایی استان به استانداری بوشهر ارائه خواهد شد.

در ادامه این نشست، مدیران شرکت­های توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و آبرسانی خلیج ­فارس گزارشی از شرایط تامین و توزیع این منابع در ماه‌های آتی ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.