آب فصل مشترک مشکلات دشتستانی‌ها است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب فصل مشترک مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی شنبه‌شب در نشست بررسی وضعیت آب در شهر دالکی دشتستان بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی و اساسی در نقاط مختلف استان بوشهر مربوط به حوزه آب است که باید تلاش ویژه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه آب فصل مشترک مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات حوزه آب استان استفاده شود و طرح‌های آبرسانی تقویت شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید طرح‌های حوزه آب در این شهرستان با سرعت بیشتری اجرا شود تا نیاز‌های مردم به ویژه در فصل گرم سال تامین شود.

رضایی به فرسودگی بالای شبکه آبرسانی در شهر دالکی اشاره کرد و ادامه داد: انتظار مردم این شهر این است که نسبت به تسریع در ترمیم و نوسازی و بهسازی شبکه آبرسانی دالکی اقدام شود.

او با اشاره به پیگیری برای تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ترمیم شبکه آبرسانی دالکی بیان کرد: امید می‌رود با تخصیص اعتبارات لازم بتوان این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای تسریع در اجرای طرح مخزن ذخیره آب دالکی، افزود: یکی از مطالبات مهم شهر‌ها و روستا‌های دشتستان را تامین آب آشامیدنی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.