رضایی: قهرمانی پارالمپیک حق ملی پوشان والیبال نشسته است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

هادی رضایی  سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پار المپیکی کشورمان عنوان کرد: حدود ۱۱۰ نفر از ورزشکاران و مربیان و افرادی که امکان اعزام به مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو را دارند، امروز دوز دوم واکسن کرونای خود را زدند و با توجه به نوع معلولیتی که ورزشکاران ما دارند و احتمال آسیب پذیری آن‌ها، به امید خدا بتوانند بعد از تزریق این واکسن تمرینات خود را در شرایط روحی بهتری انجام دهند و در مسابقات پارالمپیک نتایج قابل قبولی را به دست آورند.

او ادامه داد: برای مسابقات پارالمپیک توکیو در ۹ رشته اعزامی داریم و اکنون ورزشکاران اعزامی ما در اردو‌های مختلف در تهران و شیراز و کیش در حال انجام تمرینات خود هستند.

رضایی در ارتباط با تزریق واکسن کرونا عنوان کرد: تفاوتی بین اردوی قبلی ما که واکسن کرونا را نزدیم و اردوی فعلی ما نباید باشد، اما این تزریق می‌تواند به ورزشکاران ما اطمینان خاطری دهد تا از نظر روحی راحت باشند. این را باید در نظر بگیریم که تزریق این واکسن به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است و ورزشکاران ما همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به بهترین نحو رعایت کنند.

او ادامه داد: شرایط سختی برای اعزام بازیکنان پارالمپیکی وجود دارد چرا که با وجود ویروس کرونا سخت گیری‌های زیادی بابت اعزام ورزشکاران ما وجود دارد.

رضایی درباره شرایط تیم ملی والیبال نشسته کشورمان عنوان کرد: در ورزش ضمانتی برای قهرمانی وجود ندارد، اما در ۸ پارالمپیک توانسته ایم ۶ قهرمانی به دست آوریم و ۳۰ سال است که در رنکینگ جهانی در رتبه اول قرار داریم.

او ادامه داد: ملی پوشان والیبال نشسته در حال برگزاری تمرینات سختی هستند و امیدوار هستند به حق خودشان که قهرمانی است، برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار