کولاکوویچ: باید روند پیروزی‌هایمان ادامه دار باشد/ در والیبال مانند هاکی نمی‌توان از تمام بازیکنان بهره برد

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر پیروزی‌هایمان همانند مسابقات‌مان در کشورهای چین و ژاپن ادامه دار نباشد قطعا هیچ ثمری ندارد.

کولاکوویچ: باید روند پیروزی‌هایمان ادامه دار باشد / در والیبال مانند هاکی نمی‌توان از تمام بازیکنان بهره بردایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از ورود به ایران به همراه تیم ملی برای از سر گرفتن مسابقات لیگ ملت‌ها اینبار در کشورمان، در مورد عملکرد بازیکنان در هفته‌های قبلی ای رقابت‌ها در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: نتیجه خوبی در مسابقات قبلی گرفتیم. با این حال شروع خوبی برای مسابقات زیادی که در پیش داریم محسوب می‌شود. ما در آینده بازی های سخت و متعددی داریم که باید با تیم‌های قدرتمندی مصاف کنیم و برای ما کمی سخت خواهد بود.

وی افزود: اگر پیروزی‌هایمان همانند مسابقات‌مان در کشورهای چین و ژاپن ادامه دار نباشد قطعا هیچ ثمری ندارد. ما باید به بازی‌هایمان در آینده فکر کنیم. 

کولاکوویچ ادامه داد: ما باید برای پیروزی در بازی‌های که میزبان هستیم تلاش و مبارزه کنیم. من درصدی نمی‌توانم برای حضورمان در فینال بیاورم. ما در شرایط خوب و نرمالی بازی خواهیم کرد و قطعا برای گرفتن نتیجه رضایت بخش، به حمایت هواداران در بازی‌های خانگی‌مان در شهر‌های ارومیه و اردبیل نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا او و کادر فنی تمایلی به استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیم ملی در برخی بازی‌ها ندارد، واکنش نشان داد و گفت: من درباره استفاده از بازیکنان اصلی تیمم در همه بازی ها و به شکل مدوام قصد ندارم توضیحی بدهم، والیبال مثل ورزش هاکی نیست که بازیکنان مختلف در آن به کار گرفته شوند، ما فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم. اما باید دانست مصدومیت در همه تیم‌ها و در بین بازیکنان پیش می‌آید و وظیفه پزشک تیم نیز مداوای آن‌ها است. ورزش همین است!

وی تصریح کرد: من انتظار استقبال از مسئولان را نداشتم چرا که ما به تازگی کار را آغاز کرده ایم برای رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال و برای استقبال زود است. اگر نتایج ما در آینده نیز خیره کننده باشد، قطعا مسئولان برای استقبال از ما در فرودگاه حضور پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال در انتها گفت: شرایط خوبی برای سفرهایمان داریم و از نظر مسافتی کمتر دچار مشکل شده ایم و فدراسیون والیبال از هیچ تلاشی برای بهتر کردن شرایط فروگذار نمی‌کند.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی والیبال ایران به تهران بازگشت/ مسئولان ورزش در خواب!

آمار ملی پوشان ایران در لیگ ملت‌های والیبال / ایرانیان در صدر بهترین‌ها

پیروزی مردان والیبال نشسته کشورمان برابر کامبوج در گام نخست/ تایلند دومین حریف ایران


انتهای پیام/ 

اظهارات کولاکوویچ پس از ورود به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار