رکوردشکنی دوباره تالاخادزه در وزنه‌برداری/ خط و نشان غول گرجی قبل از المپیک

لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار گرجستانی دسته فوق سنگین در تمرینات خود وزنه ٢٢۵ کیلوگرمی را به راحتی در حرکت یک ضرب مهار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لاشا تالاخادزه، وزنه بردار گرجستانی دسته فوق سنگین جهان امروز فیلمی از خود منتشر کرد که نشان می‌دهد او با مهار وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی در حرکت یک ضرب، به صورت غیر رسمی موفق شده است رکورد جهان را بشکند.

این در حالی است که علی داوودی، وزنه بردار فوق سنگین کشورمان چندی پیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شده بود وزنه ۲۳۹ کیلوگرمی را در حرکت ۲ ضرب بالای سر ببرد. داوودی حتی می‌خواست در حرکت سوم خود وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را هم مهار کند که موفق نشد.

داوودی، وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در مسابقات المپیک رقیب سر سخت و آماده ای چون تالاخادزه گرجستانی دارد. تالاخادزه، وزنه بردار فوق سنگین جهان از بخت‌های نخست قهرمانی مسابقات المپیک توکیو به حساب می‌آید و این روز‌ها به شدت در حال تمرین کردن است تا بتواند در رقابت‌های المپیک باز هم رکورد خارق العاده‌ای از خود بر جای بگذارد. این وزنه بردار فوق سنگین جهان چندی پیش هم در مسابقات قهرمانی اروپا موفق شده بود عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار