عبد السلام: هرگونه گفتمان مثبت درباره یمن در گرو لغو تحریم هاست

رئیس هیئت مذاکره کننده ملی یمن هرگونه گفتمان مثبت را در گرو لغو تحریم‌ها دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبد السلام رئیس هیئت مذاکره کننده ملی یمن در توئیتی نوشت: هرگونه گفتمان مثبت درباره یمن در گرو عملی شدن آن از طریق لغو تحریم‌ها و اولویت دادن به مسائل انسانی به عنوان یک مسئله‌ای مهم و مورد نیاز همه مردم یمن است. چنین اقدامی مورد استقبال قرار خواهد گرفت و موید رویکرد حرکت به سمت صلح در یمن است.

عبد السلام: هرگونه گفتمان مثبت درباره یمن در گرو لغو تحریم هاست

شب گذشته نیز سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی رمضانی خود اطلاعات مهمی را از اقدام باند‌های تبهکار در قاچاق کودکان یمنی به کشور‌های همسایه افشا کرد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: دستگاه‌های امنیتی چند ماه پیش باند‌های تبهکار کودکان یمنی را شناسایی کردند که آن‌ها را به عربستان و دیگر کشور‌های حاشیه خلیج فارس قاچاق و از این کودکان در زمینه‌های مختلف سوء استفاده می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن افزود: این باند‌های تبهکار کودکان یمنی را به سه دسته تقسیم می‌کنند؛ برخی از آن‌ها را برای انجام اعمال شاقه می‌فروشند، برخی را برای سوء استفاده جنسی و برخی دیگر را برای گدایی و کسب در آمد برای این باند‌ها بکار می‌گیرند.

وی تاکید کرد که این باند‌ها که با مافیای اروپایی و آمریکا در ارتباط هستند، اعضای بدن کودکان را نیز قاچاق می‌کنند.
سید عبدالملک الحوثی توضیح داد: این باند‌های جنایتکار کودکان را از پدرانشان می‌خرند و به عربستان و دیگر کشور‌ها قاچاق می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Serbia
امین
۲۳:۳۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
جریان صهیونیست اگر جلوش گرفته نشه, جنایت های بزرگتری انجام می دهد
آخرین اخبار