هراس رژیم صهیونیستی از تظاهرات در سرزمین های اشغالی

منابع خبری از آمادگی نیروهای جنگ رژیم اشغالگر برای مقابله با تظاهرات احتمالی در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  منابع خبری در شبکه های اجتماعی اعلام کردند به دنبال احتمال به تعویق افتادن انتخابات در سرزمین‌های اشغالی نیرو‌های جنگ رژیم صهیونیستی در حال آماده‌باش برای تظاهرات احتمالی هستند.

«یونی مناخیم» فعال و تحلیلگر صهیونیست، امروز (پنج‌شنبه) با انتشار پیامی توییتری این اقدام نیرو‌های جنگ رژیم اشغالگر را تایید کرد.

او در پیامی با انتشار یک عکس نوشت: «تانک‌هایی در نوار غزه مستقر شده‌اند. ارتش اسرائیل در حال آمادگی برای تظاهرات و آتش و موشک است. این اقدامات به دنبال اعلامیه تعویق انتخابات انجام می‌شود.»

آمادگی رژیم صهیونیستی برای تظاهرات احتمالی

روز گذشته اخبار مبنی بر به تعویق افتادن انتخابات فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی منتشر شد. این اولین انتخابات آن‌ها در ۱۵ سال گذشته بود و دلیل این به تعویق افتادن نیز اختلافات بر سر الحاق سرزمین‌های اشغالی و فلسطین و همچنین تجزیه حزب فتح به ریاست «محمود عباس» اعلام شد.

پیش از این نیز فلسطینی‌ها درباره انجام شدن این انتخابات در موعد مقرر شک داشتند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری «بنیامین نتانیاهو» نیز در پیامی اعلام کرد: «تاکنون به طور رسمی ابلاغ نشده که آیا اجازه برگزاری انتخابات به فلسطینی‌ها را خواهیم داد یا نه.»

روز گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رسما مخالفت خود را با طرح تعویق انتخابات یا لغو آن اعلام و تاکید کرد به هیچ وجه از چنین موضوعی حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار