سرکوب تظاهرات فلسطینیان با پهپادهای مجهز به گاز اشک‌آور صهیونیستی

پلیس رژیم صهیونیستی اعتراضات در کرانه باختری و قدس اشغالی را با پرتاب گاز اشک‌آور با استفاده از پهپاد‌های رزمی سرکوب کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارش روز چهارشنبه خود اعلام کرد نیروهای پلیس رژیم غاصب صهیونیستی برای سرکوب اعتراضات فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی، از پرتاب گاز اشک‌آور به‌وسیله پهپاد‌ها استفاده کرده اند.

وبگاه «العربی» در گزارشی در این باره نوشت از چنین روش‌هایی اولین بار در جریان اعتراضات فلسطین در مرز غزه در سال ۲۰۱۸ استفاده شد. تاکتیک استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین برای پرتاب گاز اشک آور توسط «کبی شبتی» رئیس وقت مرزبانی رژیم اشغالگر که اکنون سمت کمیسر پلیس صهیونیستی را در اختیار دارد، جهت سرکوب اعتراض‌ها در فلسطین اشغالی تصویب شد. هر پهپاد می‌تواند بین ۶ تا ۱۲ گاز اشک آور بیندازد.


بیشتر بخوانید:


فلسطینیان در حالی ماه مبارک رمضان را آغاز کردند که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از روز سه‌شنبه، یعنی نخستین روز این ماه به مدت سه روز، ورودی‌ها و خروجی‌های اراضی اشغالی فلسطین (سراسر کرانه باختری رود اردن و گذرگاه‌های باریکه غزه) را به بهانه برقراری امنیت در سالروز اشغال فلسطین به وسیله رژیم صهیونیستی، که فلسطینیان آن را «روز نکبت» می‌خوانند، می‌بندد.

شبکه تلویزیونی المنار نیز اعلام کرد نظامیان صهیونیست دیروز و دیشب برای سومین روز پیاپی به سرکوب فلسطینیانی مبادرت کردند که در باب العامود در قدس اشغالی تجمع کرده و جشن گرفته بودند.

جشن فلسطینیان برای آن است که اشغالگران صهیونیست را مجبور کردند موانع آهنین را که از آغاز ماه مبارک رمضان در باب العامود نصب کرده بودند، برچینند.

نیرو‌های اشغالگر به جشن‌های جوانانی که پرچم‌های فلسطین را در آن به اهتزاز در آورده بودند یورش بردند و به تعقیب جوانان فلسطینی اقدام و شماری از آن‌ها را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار