مردم به باغ رضوان ارومیه مراجعه نکنند

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه باغ رضوان این شهر همچنان مسدود بوده و امکان تردد در آن وجود ندارد، گفت: شهروندان برای فاتحه خوانی به این آرامستان مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام امیرعباس عابدینی رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت : محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ از زمستان گذشته آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

او اضافه کرد: با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی، اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در باغ رضوان انجام شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه ادامه داد: مسیر اصلی ورودی باغ رضوان اورمیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می‌شود و سایر مبادی ورودی نیز با خاک ریزی بسته شده است.

حجت الاسلام عابدینی اظهار کرد: هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است و در صورت وجود فوتی عادی، تنها اقوام درجه یک و در حدود ۲۵ نفر اجازه ورود به باغ رضوان دارند.

او از شهروندان خواست تا به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی را از راه دور یا به صورت مجازی و از طریق دانلود برنامه نرم افزاری به نام جستجوی متوفیان باغ رضوان ارومیه اجرا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.