فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

لزوم همکاری وهمراهی بیش از پیش مردم با کادر درمان

سردار القاصی مهر برلزوم رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی وهمراهی شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که بمناسبت هفته سلامت برگزار شد، ضمن آرزوی سلامتی وتندرستی برای کلیه کارکنان جبهه سلامت در استان اظهار داشت: جامعه پزشکی و پرستاری استان با "جانفشانی" و "ایثارگونه" در حال خدمت به مردم هستند و ما قدردان ایثارگری‌های مدافعان سلامت هستیم.

او افزود: ناجا در کنار کادر پزشکی، پرستاری و درمانی برای کمک به مردم ایستاده و از همه تجهیزات، امکانات و ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم و کمک به وزارت بهداشت استفاده می‌کنیم..

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد : این روز‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حجم کار و خدمات رسانی بسیار بالاست و با مشارکت مردم و تلاش و زحمات کادر پزشکی و پرستاری امیدواریم این مشکل ویروس کرونا هرچه زودتر مرتفع شود.

سردار القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه داد : لازم است همه مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشت فردی و اجتماعی، به منظور قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا همکاری بیشتری با مراکز بهداشتی و دستگاه‌های مرتبط داشته باشند.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت‌های رفت و آمدن‌ها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می‌شود بیان کرد : هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط تامین سلامت وامنیت خانواده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی وتلاش‌های شایسته کادر درمانی استان، تصریح کرد: پس از ریشه کنی این ویروس منحوس، عزت و افتخار این اقدامات برای تک تک عزیزان کادر درمان و پرستاران ماندگار خواهد بود.

قدردان زحمات نیروی انتظامی در طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم

در ادامه  محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همراه و همدل با کادر درمان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ناجا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی زحمات بسیاری را متحمل شده است قدردان تک تک کارکنان انتظامی استان هستیم.

او افزود: کارکنان نیرو‌های انتظامی علاوه بر انجام ماموریت‌های محوله خودشان، در حوزه قرنظینه کردن شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، اجرای محدودیت‌های تردد شبانه، ضد عفونی معابر، توزیع ماسک واقلام بهداشتی و ... پای کار بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه ناجا همیشه در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه مشغول خدمت و در خط مقدم قرار دارد، خاطر نشان کرد: در این راه شهدایی نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده و این بار نیز در حوزه سلامت اجتماعی، با حضور ۲۴ ساعته در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خوش درخشیده است.

کریمیان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی واعمال محدودیت‌های رفت وآمد برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط پلیس بخوبی انجام گرفت اضافه کرد : پلیس علاوه بر حفظ نظم و امنیت اجتماعی، در بحث مقابله با ویروس کرونا و کنترل این بیماری تلاش و اقدامات خوبی انجام داده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار