جانشین انتظامی شهرستان آبدانان مطرح کرد؛

ماموریت ویژه پلیس آبدانان درروز ۱۳ فروردین

سرگرد فتاحی از تمهیدات و آمادگی کامل پلیس شهرستان آبدانان در امروز ۱۳ فروردین خبر داد .

سرگرد حمیدرضا فتاحی جانشین انتظامی شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: دورهمی و تجمع در فضای سبز، پارک‌ها، بوستان‌ها و مناطق تفرجگاهی در روز طبیعت در سطح شهرستان باتوجه به وضعیت قرمز کرونا ممنوع است.

سرگرد  فتاحی  اظهار داشت: با توجه به روند افزایش ابتلا به ویروس منحوس کرونا واینکه بحث سلامت مردم مطرح است، از شهروندان انتظار داریم تا امروز ۱۳ فروردین برای کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس با ماندن در خانه و پرهیز از تجمع و دورهمی‌ها، یاردیگر کادر درمان و پلیس باشند.

او با بیان اینکه تجمع و حضور مردم در مناطق گردشگری باعث به هدر رفتن زحمت کادر درمان و نیروی انتظامی در راستای مبارزه با ویروس کرونا می‌شود تصریح کرد: اگربرنامه و محدودیتی از سوی پلیس مطرح است برای حفظ سلامتی مردم می‌باشدلذا انتظار است مردم همچون سال گذشته درخانه ماندن و نه به ۱۳ بدر راعملیاتی کنند و برای روزطبیعت برنامه ریزی نداشته باشند.

سرگرد فتاحی هرگونه دورهمی و تجمع مردم در فضای سبز در روز طبیعت در شهرستان را ممنوع دانست و افزود: نیروی انتظامی در امر محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

جانشین انتظامی شهرستان آبدانان اضافه کرد:دراعمال محدودیت‌ها شرمنده مردم می‌شویم وهرخودرویی را که قصدورود درطبیعت راداشته باشد عودت ویااعمال قانون خواهیم کرد.

او درپایان ازمردم خواست تا درروز طبیعت  باپلیس همکاری کنند تا سلامت را به شهروندان اهداء کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.