رئیس پلیس فتا استان ایلام:

قرار‌های سیزده بدری خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست که برنامه‌های روز سیزده بدر خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنند.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بالا گرفتن انتشار آن در این ایام در سطح استان از شهروندان درخواست می‌شود به دستورات ستاد مدیریت و کنترل کرونا استان توجه داشته باشند و در صورت رفتن به دامن طبیعت، ملاحظات امنیتی را در خصوص پیشگیری از بروز جرایم احتمالی رعایت کنند.

او افزود: کاربران هنگامی که پیامی را در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برنامه‌ها و قرار‌های دورهمی به اشتراک می‌گذارند به این معناست که چه زمانی با دوستان و آشنایان خود قرار دارند و چه زمانی در منزل نیستند و این امر به سارقان این فرصت را می‌دهد که با توجه به زمان و مکان کاربر، بتوانند با کسب آدرس منزل، برای سرقت به سراغ منزل خالی وی بروند.

این مقام مسئول از شهروندان خواست: انتظار می‌رود شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی به خصوص روز طبیعت نکات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و تا حد امکان به جهت جهت جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از تجمعات و دورهمی‌ها خودداری کنند.

او به شهروندان توصیه کرد: در صورت داشتن هرگونه برنامه‌ای در این ایام از به اشتراک گذاری تصاویر خود به صورت آنلاین خودداری کنند چرا که با این کار سارقان متوجه عدم حضور شما در منزل می‌شوند و در این فرصت اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کنند.

سرهنگ جمالی خاطر نشان کرد: شهروندان در هنگام درج تصاویر و فعالیت در شبکه‌های اجتمای جی پی اس گوشی خود را خاموش کنند چرا که این امر راه را برای سوء استفاده مجرمان فراهم می‌کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.