همه ۵۳ خدمه زیردریایی اندونزی جان باختند

مقامات اندونزی غرق شدن کامل زیردریایی به همراه همه خدمه آن را تایید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، مقامات اندونزی اعلام کردند که همه ۵۳ خدمه زیردریایی غرق شده اندونزی جان باخته‌اند.

«جوکو ویدودو»، رئیس جمهور اندونزی، روز یکشنبه تایید کرد که زیردریایی مفقود شده این کشور در دریای بالی به طور کامل غرق شده است و به خانواده‌های ۵۳ خدمه آن تسلیت گفت.

او در جمع خبرنگاران اعلام کرد که وضعیت زیردریایی از «مفقود شده» به «غرق شده» تغییر یافته است.

او در ادامه افزود: «همه ما اندونزیایی‌ها از این فاجعه اندوهگین هستیم و با خانواده خدمه زیردریایی ابراز همدردی می‌کنیم.»

تیم‌های جستجو روز شنبه اعلام کردند که اشیایی از جمله جانماز حصیری و قطعاتی از پریسکوپ را در نزدیکی آخرین محل ثبت شده از زیردریایی پیدا کردند و این باعث افزایش نگرانی‌ها در خصوص شکستن زیردریایی شد.

روز پیش، ارتش اندونزی اعلام کرد بعد از تلاش‌های پی‌درپی، موفق شد زیردریایی مفقود شده این کشور را در عمق ۸۵۰ متری سواحل بالی پیدا کند.

فرمانده ناوگان زیردریایی اندونزی یکی از کشته های این حادثه است.

پرجمعیت‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا در تلاش است تا توانایی نظامی خود را تقویت کند، اما هنوز برخی تجهیزات قدیمی هستند و در سال‌های اخیر حوادث مهلکی رخ داده است.

مقامات تخمین زده بودند که ذخیره اکسیژن این زیردریایی، که چهار دهه پیش ساخته شده بود، در ساعات اولیه روز شنبه تمام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این زیردریاییا چطور چیزی ندارن مواقع اضطراری بفرستن رو آب و محلشون رو مشخص کنن
باید تا همچین فاجعه ای برا زیر دریاییای خودمون پیش نیومده یه فکری برا همچین موقع ها کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاد زیر دریایی روسا که آمریکاییا غرغش کردن افتادم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اگر پیداشون کرده بودند در عمق 850 متری زیر دریایی رو با امکانات پیشرفته زیر دریایهای کشورهای ابرقدرتی که برای یافتنشان رفته بودند کمکشان می آوردند روی آب و به ساحل انتقالش می دادند و اجساد 53 نفر کشته شده را در قبرستانهایشان خاک می کردند کاملا مشخص است که چرتو پرت می گویند و هنوز اثری از آثارشان یافت نکرده اند .
در ضمن این دو کشتی نفتکش ایران اسلامی را که با مشتقات نفتیش ربودیت به سرقت بردیت با خساراتی که تا کنون وارد کرده اید را به کشور ایران اسلامی برگردونیت تا به تیرهای غیبی دوچار نشوید انقدرم ننه من غریبم بازیم در نیارید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار