هفته بیست و دوم لیگ فوتبال آزادگان؛

شکست غیر منتظره فجر سپاسی و جا ماندن از مدعیان / بردی دیگر برای شاگردان ویسی در خیبر

هفته بیست و دوم لیگ فوتبال آزادگان، امشب با انجام ۳ مسابقه پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان،۳ مسابقه انجام شد.

فجر سپاسی یک - پارس جنوبی جم ۲ 

در مهم‌ترین مسابقه این هفته، تیم‌های فجر سپاسی و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند.

فجر سپاسی شرایط ویژه‌ای در لیگ آزادگان دارد و از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است. این تیم هفته گذشته مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد.

فجر سپاسی در بازی امشب، موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی خلق کرد، اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا امیدهایش را برای کم کردن امتیاز با صدر جدول از دست بدهد. در صورتی که مس کرمان در دیدار بعدی خود به برتری برسد، اختلاف فجر سپاسی با این تیم به ۱۰ امتیاز می‌رسد و کارش در ادامه مسابقات سخت‌تر می‌شود. تک گل فجر سپاسی را حمید دانا به ثمر رساند.

شاگردان عاشوری در فجر سپاسی، چهارمین باخت خود را در لیگ آزادگان تجربه کردند. این تیم شیرازی با این شکست ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

پارس جنوبی جم بعد از هفته‌ها نتیجه نگرفتن، ظاهرا به خودش آمده و قصد دارد امتیازات از دست رفته را جبران کند. پارس جنوبی امشب مقابل تیم مدعی فجر سپاسی قرار گرفت و توانست با انجام یک بازی حساب شده، حریف خود را از پیش رو بردارد تا با خیالی آسوده‌تر پا به دیگر مسابقات خود بگذارد.

گل‌های پارس جنوبی جم را علی فاتح در دقیقه ۱۱ و ۵۲ به ثمر رساند. شاگردان محمد نصرتی در پارس جنوبی جم، با این برد شیرین ۳۱ امتیازی شدند و به رده هفتم جدول رسیدند. این تیم امشب هفتمین برد خود را در لیگ آزادگان کسب کرد. شاگردان نصرتی با گلی که امشب به ثمر رساندند،۲۶ گله شدند و عنوان برترین خط حمله لیگ آزادگان را به نام خود کردند.

خوشه طلایی ساوه ۴ - گل ریحان البرز یک

در دیگر مسابقه‌ای که امشب برگزار شد، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و گل ریحان به مصاف هم رفتند.

خوشه طلایی در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، نتایج سینوسی گرفته و هنوز به ثبات کامل نرسیده است. این تیم هفته گذشته توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم مدعی هوادار را شکست دهد و دست به کار بزرگی بزند.

خوشه طلایی امشب مقابل حریف نه چندان قدرتمندی قرار گرفت و این بازی در پایان ۹۰ دقیقه، با نتیجه‌ پر گل ۴ بر یک به پایان رسید تا طلایی پوشان ساوه، ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورند. خوشه طلایی، صاحب چهارمین برد خود در لیگ آزادگان شد و با ۳۰ امتیاز به رده نهم جدول رفت.

در سوی مقابل گل ریحان، وضعیت مطلوبی در لیگ آزادگان ندارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

گل ریحان هفته گذشته، باز هم نتوانست به پیروزی برسد تا وضعیتش بدتر از قبل شود. این تیم امشب هم بعد از تلاش‌های فراوان برای زدن گل، نتیجه‌ای بهتر از شکست کسب نکرد تا کماکان با ۱۵ امتیاز در انتهای جدول قرار بگیرد.

گل ریحان امشب، سیزدهمین باخت خود را کسب کرد. این تیم فقط ۳ برد در لیگ آزادگان دارد و شرایط سختی را تجربه می‌کند. تک گل ریحان را در بازی امشب، سرشار در دقیقه ۲ به ثمر رساند.

ملوان صفر - خیبر خرم آباد صفر

در آخرین بازی امشب،۲ تیم ملوان و خیبر خرم آباد به مصاف هم رفتند.

خیبر خرم آباد که هدایت آن بر عهده عبدالله ویسی است، در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، تا حدودی به ثبات رسیده است. خیبری‌ها امشب مقابل تیم با انگیزه ملوان قرار گرفتند و بعد از موقعیت‌های خوبی که روی دروازه این تیم خلق کردند، با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند تا صاحب بردی ارزشمند شوند.

گل‌های خیبر را در این بازی، عارف رستمی در دقایق ۸۰ و ۸۵ به ثمر رساند و خود را ۱۰ گله کرد. این تیم صاحب هفتمین برد خود در لیگ آزادگان شد.

خیبر خرم آباد با این برد ۳۱ امتیازی شد و به رده ششم جدول رفت.

ملوان وضعیت مشابهی با خیبر خرم آباد دارد.

این تیم امشب مانند حریف خود، موقعیت های خوبی را برای گل زنی خلق کرد، اما هیچ کدام از آن‌ها وارد دروازه نشدند تا ملوان، باز هم امتیاز از دست بدهد. ملوان با این شکست ۳۱ امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول قرار گرفت. باید دید در ادامه مسابقات، وضعیت این تیم پر طرفدار به کجا خواهد رسید.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار