هفته بیست و یکم لیگ آزادگان؛

تساوی بد موقع رایکا پس از درگذشت دست نشان

پرونده هفته بیست و یکم لیگ فوتبال آزادگان، با انجام یک دیدار بسته شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ فوتبال آزادگان، با برگزاری یک بازی پیگیری شد که در آن ۲ تیم فوتبال رایکای بابل و قشقایی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

این بازی یکی از تلخ‌ترین بازی‌های لیگ آزادگان بود، چون رایکای بابل در غم از دست دادن سرمربی سابق خود یعنی نادر دست نشسته بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. این تیم امشب با لباس مشکی به مصاف قشقایی رفت و به احتمال فراوان تا پایان این دوره از مسابقات سیاه پوش بماند.

رایکا بابل وضعیت خوبی در لیگ آزادگان ندارد. این تیم بابلی در ۳ مسابقه اخیر خود،۲ باخت و یک برد را کسب کرده و نتایج سینوسی در این فصل گرفته است. رایکا هفته گذشته، مقابل ملوان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بهترین فرصت را برای گرفتن رده‌های بالای جدول را از دست بدهد.

رایکا در لیگ آزادگان، ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل نیز دریافت کرده است. این تیم بر خلاف انتظارها، در فاز حمله عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است و فقط ۵ گل تا برترین خط حمله لیگ آزادگان فاصله دارد. بهترین گلزنان رایکا، کوکبی و علی خسرونژاد هستند که ۵ گل را برای تیمشان به ثمر رساندند و از مهاجمین خطرناک رایکا به شمار می‌آیند.

در سوی مقابل قشقایی شیراز حضور داشت. این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، عملکرد خوبی نداشته و نتواسته انتظارات را بر آورده کند. قشقایی‌ها در لیگ آزادگان، ۱۶ گل زده و ۲۲ گل نیز دریافت کرده‌اند.

فجرسپاسی که هدایت آن را مازیار بر عهده دارد، با ۴ برد بعد از چوکای تالش و نود ارومیه، کمترین برد را در لیگ آزادگان دارد.

برترین گلزن این تیم، هاشمی فر است که ۴ گل را برای فجرسپاسی به ثمر رسانده است و جزو مهاجمین خوب لیگ آزادگان به شمار می‌آید.

با این تساوی رایکا ۲۵ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، قشقایی هم با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار