هفته بیست و دوم لیگ آزادگان/ مدعیان به خط شدند/ مس به دنبال تثبیت صدرنشینی

دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ آزادگان، روز‌های شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ آزادگان، روزهای شنبه و دوشنبه مدعیان به مصاف هم می روند.

پارس جنوبی جم - فجرسپاسی

فجرسپاسی در این فصل از لیگ آزادگان عملکرد خوبی داشته است. این تیم هفته گذشته به مس کرمان باخت و نتوانست فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهد.

فجرسپاسی، با ۳ باخت، کمترین شکست را در لیگ آزادگان دارد و از این حیث می‌توان گفت تیمی است که به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. این تیم ۲۲ گل زده و ۱‌۳ گل دریافت کرده است.

فجرسپاسی ۳۴ امتیازی است با صدر جدول ۷ امتیاز فاصله دارد. این تیم در رده چهارم جدول قرار دارد.

تیم پارس جنوبی هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک مقابل خیبر خرم آباد، شکست خورد. پارس جنوبی جم، در هفته‌های ابتدایی لیگ آزادگان، جزو تیم‌های بالای جدول بود، اما امتیازات زیادی از دست داد و از کورس قهرمانی باز ماند.

پارس جنوبی جم، ۷ شکست و ۸ پیروزی را در این فصل به نام خود ثبت کرده است. این تیم در این فصل ۲۲ گل دریافت کرده و ۲۵ گل زده است. پارس جنوبی با ۲۸ امتیاز، در رده دهم جدول قرار دارد.

مس کرمان - نود ارومیه

تیم مس کرمان، در این فصل عملکرد خیره کننده‌ای داشته است و شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر دارد.

هدایت نارنجی پوشان را رضا مهاجری بر عهده دارد. این تیم هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل فجرسپاسی، پیروز شد تا تعداد برد‌های متوالی خود را به عدد ۵ برساند.

مس کرمان با ۱۲ برد، بیشترین پیروزی را در لیگ آزادگان دارد. مسی‌ها ۲۲ گل زده و ۹ گل دریافت کرده اند.

پیمان میری ۶ گل برای مس کرمان زده است و جزو مهاجمین زهردار لیگ آزادگان به حساب می‌آید. مس کرمان با ۴۱ امتیاز، صدر نشین لیگ آزادگان است.

نود ارومیه در این فصل، روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و در رده‌های پایین جدول قرار دارد. نود ارومیه با ۷ گل زده، بدترین خط حمله را در اختیار دارد. این تیم ارومیه‌ای ۱۱ باخت را به نام خود ثبت کرده است. نود ارومیه با ۱۸ امتیاز، در رده هفدهم جدول قرار دارد.

بادران تهران - هوادار

تیم هوادار از روز‌های خوب خود، فاصله گرفته است. این تیم هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک مقابل خوشه طلایی شکست خورد. هوادار در ۲ مسابقه قبلی خود، یک تساوی و یک باخت را به نام خود ثبت کرده است.

 هوادار ۲۳ گل زده و ۲۰ گل خورده کرده است. این تیم با ۳۱ امتیاز، در رده ششم جدول قرار دارد.

این در حالی است که بادران در این فصل جزو تیم‌های خوب لیگ آزادگان است. این تیم هفته گذشته توانست با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری آستارا را شکست دهد.

بادران در ۲ مسابقه قبلی خود، صاحب ۲ برد شده و فقط یک گل دریافت کرده است. این تیم با ۲۶ گل، زهردار‌ترین خط حمله لیگ آزادگان را دارد، اما با ۱۶ گل خورده، عملکرد ضعیف تری در خط دفاعی خود داشته است. بادران با ۳۵ امتیاز، در رده سوم جدول قرار دارد.

استقلال خوزستان - آرمان گهر

استقلال خوزستان هفته گذشته توانست در دربی خوزستان،۳ بر یک استقلال ملاثانی را شکست دهد. شاگردان امیر خلیفه اصل در استقلال خوزستان فقط ۴ امتیاز از مس کرمان کم‌تر دارند و امیدوارند با لغزش این تیم به صدر جدول برسند.

این تیم خوزستانی ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۱۱ گل خورده دریافت کرده است. شاگردان خلیفه اصل این هفته به مصاف آرمان گهر می‌روند و از شانس بالایی برای کسب امتیاز برخوردار هستند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ آزادگان:

شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • پارس جنوبی جم - فجرسپاسی ۲۰:۰۰
  • خوشه طلایی - گل ریحان ۲۰:۱۵
  • ملوان - خیبرخرم آباد ۲۰:۳۰

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • آرمان گهر - استقلال خوزستان ۱۹:۴۵
  • استقلال ملاثانی - شهرداری آستارا ۲۰:۱۵
  • بادران تهران - هوادار ۲۰:۱۵
  • نود ارومیه - مس کرمان ۲۰:۴۵

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • قشقایی شیراز - شاهین شهرداری‌بوشهر ۲۰:۰۰
  • چوکا تالش - رایکا بابل ۲۰:۳۰

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار