احتمال بازی کردن شمسایی برابر تیم فوتسال کراپ

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قصد دارد مانند بازی با مس سونگون این بار هم در دیدار برابر کراپ الوند به میدان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر روز جمعه ۳ اردیبهشت ماه باید به مصاف کراپ الوند قزوین برود. گیتی پسندی‌ها در بازی با کراپ هم چند نفر از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این تیم همچنان از کمبود بازیکن رنج می‌برد. به همین دلیل دست وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای بازی با کراپ الوند قزوین کاملا بسته است.

ظاهرا شمسایی قصد دارد همانند بازی گذشته، دوباره برای گیتی پسند به میدان برود تا از این طریق بتواند هم به تیمش شوک وارد کند و هم کمبود بازیکن در این تیم زیاد به چشم نیاید. هر چند خود شمسایی هنوز به این خبر واکنشی نشان نداه است، اما به نظر می رسد او قصد دارد شانس خودش را بار دیگر در زمین مسابقه امتحان کند.


بیشتر بخوانید


شمسایی در بازی گذشته گیتی پسند برابر مس سونگون دقایقی برای تیمش به میدان رفت و با این کار موفق شد یک شوک مثبت به تیمش وارد کرده و نتیجه هم این شد که گیتی پسند توانست با نتیجه پر گل ۴ بر صفر مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار