سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان:

برای بازی کردن برابر مس سونگون استخاره کردم/ بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان حرف‌های من را بد متوجه شدند

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی کردن برابر مس سونگون در هفته ششم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: من تقریبا بعد از ۳ سال توانستم دوباره بازی کنم. در این مدت حتی به بازی کردن فکر نمی‌کردم، اما تمرینات فشرده‌ای انجام می‌دادم. البته هر چقدر تمرین کنید، اما نتوانید بازی انجام دهید به نظر من انرژی نخواهید داشت. برای بازی کردن برابر مس سونگون ریسک بسیار بزرگی انجام دادم، زیرا در مسابقه‌ای تصمیم گرفتم به میدان بروم که فقط یک تیر داشتم و اگر تیرم به هدف نمی‌خورد قطعا مجموعه گیتی پسند آسیب جدی می‌دید.

برای بازی کردن برابر مس سونگون استخاره کردم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: من حدود ۲۳ سال است که در فوتسال حضور دارم، اما اتفاقاتی که امسال برای باشگاه گیتی پسند افتاد بسیار عجیب و غریب بود. ابتدا ۴ نفر از بازیکنانم رباط صلیبی پاره کردند. بهروز جعفری را هم به دلیل بسته بودن ۳ رگ قلبش از دست دادیم. حمید احمدی را به خاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشتم. همچنین ۹ نفر از بازیکنانم به کرونا مبتلا شدند که ۲ نفر آن‌ها را برای مدت طولانی در اختیار نداشتیم. در هر صورت برای کمک به تیمم مجبور شدم برابر مس سونگون بازی کنم. قبل از آنکه به میدان بروم استخاره کردم که خدا را شکر خوب آمد. حتی تا آخرین لحظه هم به کسی نگفتم که می‌خواهم بازی کنم، زیرا می‌خواستم همه را شگفت زده کنم.


بیشتر بخوانید


من به تنهایی نقشی در پیروزی برابر مس سونگون نداشتم

شمسایی درباره پیروزی گیتی پسند برابر مس سونگون گفت: من به تنهایی نقشی در این پیروزی نداشتم و می‌خواستم از این طریق به تیم شوک بدهم. در گیتی پسند بازیکنان بزرگی از جمله علی اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی حضور دارند که در کنار بازیکنان جوان، امسال فوق العاده کار کرده اند و من از همه آن بسیار ممنون هستم.

با پوشیدن پیراهن شماره ۴۵ سر خودم کلاه گذاشتم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره علت پوشیدن شماره ۴۵ در بازی با مس سونگون بیان کرد: زمانی که به عنوان یک ایرانی کاپیتان منتخب جهان شدم در آن زمان پیراهن شماره ۹ را بر تن کردم. همچنین امسال هم دوست داشتم این پیراهن را به سعید احمد عباسی بدهم که چندین سال به عنوان شاگرد در کنارم کار کرده است. در بازی با مس سونگون احمد عباسی نمی‌خواست پیراهن شماره ۹ را بر تن کند، اما من به او گفتم که این پیراهن را بر تن کند تا بتواند با آن آقای گل لیگ برتر شود. به همین دلیل وقتی قرار شد بازی کنم به قول معروف سر خودم کلاه شرعی گذاشتم (با خنده). جمع اعداد ۴ و ۵، ۹ می‌شود و از طرفی ۴۵ سالگی من هم به تازگی تمام شده است و به همین خاطر دوست داشتم با این شماره پیراهن بازی کنم.

بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان حرف‌های من را بد متوجه شدند

شمسایی درباره پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان بعد از گذشت ۳ سال عنوان کرد: در یک دوره‌ای در کمیته فنی فوتسال حضور داشتم و همیشه برای زحماتی که بانوان کشورمان کشیدند مصاحبه می‌کردم، زیرا آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی کار بزرگی انجام دادند. بعد از بازی با مس سونگون صحبت‌هایی انجام دادم که متاسفانه یکی، ۲ نفر از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ناراحت شدند. فکر می‌کنم آن‌ها حرف من را بد متوجه شدند. من در آن مصاحبه گفتم هیچگاه نمی‌توان ارزش‌های بزرگ و زحمات بانوان را که در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات قهرمان آسیا شدند را نادیده گرفت.

به جای ناراحتی باید از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر کرد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: روز اولی که این پاداش‌ها واریز شد عده‌ای مصاحبه کردند که چرا از این پاداش‌ها مالیات کم شده است. به جای این صحبت‌ها بهتر است به این موضوع توجه کنید که ۳ سال این مبلغ پرداخت نشده، اما یک گروهی در فدراسیون فوتبال آمدند و بعد از گذشت ۵۰ روز پاداش بانوان را پرداخت کردند. به جای ناراحتی باید از این افراد تشکر کرد تا این راه همچنان ادامه داشته باشد. بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتسال از رئیس جدید فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


شمسایی تصریح کرد: به هر حال همه ما در این کشور زندگی می‌کنیم و به خوبی می‌دانیم که ۲۲ میلیون تومان امسال، با ۳ سال قبل خیلی تفاوت دارد. چرا در این ۳ سال که پاداش‌ها پرداخت نشد هیچ اتفاقی نیفتاد، اما الان که این این پول‌ها پرداخت شده است این عزیزان مورد هجمه و انتقاد قرار می‌گیرند. من به نوبه خودم از عزیزی خادم و گروهش خواهش می‌کنم به فوتسال بانوان رسیدگی کنند، زیرا بانوان ما همیشه کار‌های بسیار بزرگی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار