به همت خانه هلال شهروندی صورت گرفت؛

توزیع ۶۰۰ بسته غذایی و خوراک گرم در کرمان

سلطانی گفت: از آغاز افتتاح خانه هلال شهروندی ماه بنی هاشم تاکنون، ۶۰۰ بسته غذایی و خوراک گرم در بین افراد نیازمند در کرمان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی سلطانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: با مشارکت و همکاری خیران و اعضای داوطلب خانه هلال شهروندی ماه بنی هاشم از آغاز افتتاح این خانه تاکنون، ۶۰۰ بسته غذایی و خوراک گرم در بین نیازمندان منطقه شهرک سیدی، محله بنی هاشم و شهرک سیدی توزیع شده است.

او افزود: ۵۰۰ خوراک گرم در بین خانواده‌های نیازمند و کودکان کار در منطقه شهرک سیدی، محله ماه بنی هاشم و شهرک سیدی توزیع شده است.

سلطانی با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند همزمان با افتتاح این خانه تصریح کرد: با کمک خیران داوطلب، یک دستگاه تبلت به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیون تومان به ۲ دانش آموز خواهر که به دلیل دسترسی نداشتن به فضای مجازی و شبکه شاد برای آموزش، ماهانه به شهداد سفر می‌کردند، اهدا شد.

محله بنی هاشم ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که در منطقه حاشیه شمال شرق کرمان واقع شده و خانه هلال شهروندی ماه بنی هاشم، اسفند پارسال با حضور مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار