لاپوشانی پلیس آمریکا از اتهامات آزار جنسی کودکان ازسوی رئیس پلیس بوستون

پلیس بوستون آمریکا برای مدتی طولاتی اتهامات آزار جنسی کودکان ازسوی رئیس اتحادیه پلیس این شهر را مخفی نگه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیل در گزارش امروز (یکشنبه) خود اعلام کرد اداره پلیس «بوستون» آمریکا سال‌ها اتهامات آزار جنسی ازسوی رئیس اتحادیه پلیس این شهر را مخفی نگه داشته است.

بنابر اعلام این پایگاه خبری تحقیقاتی ازسوی «بوستون گلوب» نشان می‌دهد اداره پلیس بوستون سال‌ها از شواهدی مبنی بر آزار جنسی کودکان ازسوی «پاتریک رُز» رئیس اتحادیه پلیس این شهر، آگاه بوده و به او اجازه فعالیت در اداره پلیس را داده است.

به گزارش این روزنامه سال ۱۹۹۵ اداره پلیس پرونده شکایتی مبنی‌بر آزار جنسی یک پسر ۱۲ ساله ازسوی این مقام دریافت کرده است. این شکایت در آن زمان رد شده است، اما اداره پلیس بوستون تحقیقاتی انجام داده بود که بیانگر ارتکاب این جرم ازسوی پاتریک رز بود.

اداره پلیس بوستون با آگاهی بر این مسئله به پاتریک رز اجازه فعالیت به‌عنوان پلیس گشت‌زن را داد و بعد از حدود ۲۱ سال نیز او به مقام رئیس اتحادیه پلیس بوستون رسید.

تحقیقات بیشتر ازسوی بوستون گلوب بیانگر آن است که حتی پس از شکایت سال ۱۹۹۵ باز هم به این پلیس اجازه تماس نزدیک با کودکان آسیب‌پذیر داده شده بود و حتی عنوان شده است که او در سال ۲۰۰۶ در جریان یک پرونده آزار جنسی کودکان به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شده است.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که پاتریک رز در حال حاضر به ۳۰ فقره آزار جنسی کودکان زیر ۱۶ سال متهم شده و با وثیقه نقدی ۲۰۰ هزار دلاری در زندان به‌سر می‌برد.

شهردار بوستون در این باره به گلدن بوستون گفت: «این اقدامات پاتریک رز متعفن و مخوف است. این بسیار وحشتناک است که این سابقه جنسی آزار کودک از او وجود دارد و او به کار خود ادامه داده و در نهایت نیز رئیس اتحادیه پلیس بوستون شده است.»

او در ادامه افزود: «در هیچ شرایطی زمان اداره این شهر به دست من چنین اقداماتی قابل قبول نیست.»

گفته می‌شود رز در حال انکار این اتهامات و مبارزه با شواهدی است که علیه او مطرح شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار