سلیمی طی تذکری در صحن مجلس:

برداشتن «برخی» تحریم‌ها با سیاست قطعی مغایرت دارد/ از صف‌های مرغ باید فیلم ساخته شود

نماینده محلات و دلیجان گفت: برداشتن «برخی» تحریم‌ها با سیاست قطعی مغایرت دارد و تحریم‌های اولیه و هم ثانویه باید برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی در وین اظهار کرد: آقایان مراقب باشید و عجله نکنید. یک بار ثمره تلخ عجله را دیدیم. همه تحریم‌ها از تحریم‌های اولیه و هم ثانویه باید برداشته شود و این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است. با افکار عمومی بازی نکنید. برداشتن «برخی» تحریم‌ها با سیاست قطعی مغایرت دارد.

وی ادامه داد: برداشتن تحریم مگر مذاکره می‌خواهد؟ آقایان چه کار می کنند؟ باید راستی‌آزمایی شود. مرکز پژوهش‌ها گفته برای راستی‌آزمایی ۳ تا ۶ ماه فرصت لازم است، یکی می‌گوید ۸ ساعت نیاز است! این استاندارد ساختگی از کجا آمده و از جیب چه کسی خارج شده است؟

عضو هیئت رئیسه پارلمان بیان کرد: چرا به مجلس گزارش نمی‌دهند و مجلس در جریان ریز مذاکرات نیست؟ مسائل را از مجلس مخفی نکنید. چرا یکی از نمایندگان مجلس را با خود به همراه نمی کنند تا آنجا مسائل را از نزدیک ببینند و فیلم بسازند؟ گفتند ما موفقیم و باید از موفقیت آنها فیلم ساحته شود. باید از صف‌‌های مرغ، گرانی دلار، مسکن، مدیریت کرونا و هماهنگی بین وزرا فیلم ساخت. وزیر راه گفت نامه فلان وزیر از فضای مجازی به دست ما رسیده است. آفرین به این دولت! این هماهنگی میان وزراست.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: رئیس جمهور درباره عادی سازی وضعیت اوج گیری کرونا باید پاسخگو باشد. درباره آب شرب به مشکل مواجهیم و وزیر نیرو به هوش باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار