کنعانی:

افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است. اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تصاویر قتل عام هزاران دانشجوی اسپایکر عراق را روزی صدها بار در ایران باید پخش کرد تا برخی کج‌فهم‌ها قدر ولایت و حاج قاسم‌ها و شهدا را بدانند و فریب مزدوران داخلی و خیانتکاران و جانیان خارجی را نخورند. در این پایگاه حدود ۵ هزار دانشجوی هوائی بود که تروریست‌های داعشی این عاملین آمریکا همه را به رگبار بستند و دردناک‌تر اینکه بیش از دوهزار و هفتصد نفر را که شیعه بودند کنار رودخانه دجله بردند و با شلیک تیر خلاص به سر آنها جسدشان را به رودخانه انداختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کجا بودیم و با حکومت ولایی و الهی به کجا رسیدیم که قدرت‌های جهانی از ما تجهیزات جنگی خریدارند؟ در خبرها آمده است که ارتش چین ۱۵ هزار پهپاد انتحاری به ایران سفارش داده و روسیه هم قرار است دوباره از ایران موشک‌های بالستیک خریداری کند! ایرانی که روزی ازخرید سیم‌خاردار هم محروم بود امروز به صادر‌کننده سلاح به قدرت‌های جهانی رسیده است. الحمدلله رب ‌العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا و غرب با این دست و پا زدن‌های خود راه به جایی نخواهند برد. گویا هنوز نمی‌خواهند باور کنند که دنیای تک‌قطبی به پایان رسیده است. باید بپذیرند که نظم نوین جهانی با محوریت آسیا در حال شکل‌گیری است و چاره‌ای جز تطابق خود با این نظم جدید ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر سپاه پاسداران نهادی مردمی نبود و در تمام بحران‌ها و مشکلات در کنار مردم نمی‌ایستاد و برای بازدارندگی کشورمان قدم‌های امروز را برنمی‌داشت مطمئن باشید آمریکا و غرب با چنین سپاهی مخالفت نمی‌کردند و مشکل نداشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمایت بیش از 80 درصدی شرکت‌کنندگان از طرح ایران برای مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها در نظرسنجی مجری سرشناس و فلسطینی‌الاصل شبکه الجزیره قطر در حساب ایکس خود حکایت از حمایت افکار عمومی عرب از اقدامات ایران در مسئله فلسطین دارد. این در حالی است که عرب‌ها هیچ طرحی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسکات بنت افسر سابق ارتش آمریکا درخصوص پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی گفته است به نظر من این اقدام ایران در قبال اسرائیل بسیار ترحم‌آمیز بود، چون اگر ایران می‌خواست، می‌توانست اقدامی هزار برابر ویران‌کننده‌تر انجام بدهد، اما این کار را نکرد و این نشان‌دهنده‌ بزرگواری و برتری فوق‌العاده سرشت ایران‌، پیشوایان دینی‌، نظامی و دولت این کشور بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسرائیلی‌ها چند روز قبل اعلام کرده بودند موفق به رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به میزان ۹۹ درصد شده‌اند. اما اکنون با گذشت چند روز از عملیات وعده صادق اعلام شده مطابق نظر کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست این رقم به ۸۴ درصد کاهش یافته است. می‌خواهم عرض بکنم به قول یکی از کارشناسان نظامی حتی ادعای رهگیری ۸۴ درصد از موشک‌ها و پهپادها هم اگر درست باشد، عبور 16 درصدی برای ویرانی شهرهای اسرائیل اگر ایران می‌خواست، کافی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
شک نداشته باشیم که پاسخ نظامی مستقیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی که به فروپاشی دستاوردهای محدود طرح عبری‌- غربی عادی‌سازی روابط با اسرائیل و انزوای بی‌سابقه سیاسی و اجتماعی رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل و نفرت افکار عمومی جهانی درباره این رژیم انجامید، زمینه‌ساز پیروزی نهائی جبهه مقاومت خواهد بود. ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
25 فروردین امسال با عملیات پیروزمندانه وعده صادق علیه اسرائیل کودک‌کش را باید نقطه عطف تاریخی در دکترین دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران بدانیم. حملات ایذایی و ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات بسیار قدرتمند سپاه پاسداران و همچنین قدرت‌نمایی پدافندی جمهوری اسلامی ایران سبب شد نه‌تنها معادله جدید شکل گرفته در منطقه دچار تغییر یا تخفیفی نشود؛ بلکه این معادله قدرت، تثبیت شده و معتبرتر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اذعان کارشناسان غربی به تغییر معادلات قدرت در منطقه بعد از حمله ایران به اسرائیل که ایران توانست به یک کشور اتمی که چندین قدرت اتمی جهان حامی آن هستند حمله کند و این بازدارندگی را برای خود به نمایش بگذارد! که البته این اقتدار در سایه ولایت و استقامت ملت و ایثار و از خودگذشتگی شهدا حاصل شده است. خداوند به درجات مطهر امام راحل و شهدا و بر توفیقات امام خامنه‌ای عزیز و ملت بیفزاید.
آخرین اخبار