ظريف در جمع خبرنگاران؛

جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از كسی اجازه نمی‌گیرد

وزیر امورخارجه گفت: ايران هيچ گاه عليه کشوری اقدام تجاوزكارانه انجام نداده و با شجاعت و رشادت مردمانش از مرز و بوم خود دفاع كرده است، لذا برای اين كار هم از كسی اجازه نخواهد گرفت.

جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از كسی اجازه نخواهد گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم تکریم از خانواده‌های معزز شهدای وزارت خارجه که شامگاه سه شنبه ١٥ اسفندماه در باشگاه دیپلماتیک برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به فرستادن سلاح توسط کشور‌های غربی به منطقه و تشدید بحران ها و مقابله آنان با برنامه موشکی ایران گفت: این کشور‌های غربی هستند که با فرستادن میلیارد‌ها دلار سلاح به منطقه، منطقه ما را ناامن کردند.

وزیر امورخارجه افزود: این‌ها همان کشور‌هایی هستند که در دوران جنگ تحمیلی سلاح در اختیار صدام قراردادند و مردم ایران را از ابتدایی‌ترین سلاح‌های دفاعی محروم کردند، به همین دلیل در موقعیتی نیستند که برای ما تصمیم بگیرند و محدودیت قائل شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ايران هيچ گاه عليه کشوری اقدام تجاوزكارانه انجام نداده و با شجاعت و رشادت مردمانش از مرز و بوم خود دفاع كرده است، لذا برای اين كار هم از كسی اجازه نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار