خطیب نماز جمعه تهران:

حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است

آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.

آیت الله خاتمی خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: بخشی از عملیات وعده صادق مربوط به گذشته بود، زدند و به بهترین شکل جواب آن‌ها را دادیم و بخشی از آن هم مربوط به آینده است یعنی آن که اگر بخواهند دوباره غلطی انجام دهند سیلی محکم تری خواهند خورد. نظام ما نظام اسلامی است و اسلامی هم عمل می‌کند.

وی افزود: در روز‌های گذشته مناسبت‌هایی را در ارتباط با نیرو‌های مسلح کشورمان داشتیم. نیرو‌های مسلح بازو‌های پر قدرت ملت هستند و باید قدر آن‌ها را بدانیم. مردم ما به این عزیزان نیاز دارند تا به آن‌ها خدمت کنند نیرو‌های مسلح ما باعث امنیت در تمامی جوانب زندگی فردی و اجتماعی در کشور هستند. امنیت کنونی ما افتخاری برای نیرو‌های مسلح است. نیرو‌های مسلح ما شایسه تکریم هستند. ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج ما ویژگی‌های مهمی برای خلق امنیت در کشور را دارند.

خاتمی ادامه داد: سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس روز‌های گذشته بود. کارتر می‌گفت ۶ ماه تدارک عملیات مخفیانه داشتند. هواپیماه‌ها و بالگرد‌های نظامی و نارنجک و توپ و مسلسل داشتند و عملیات را آغاز کردند، اما با اذن خدا طوفان شن به وجود آمد و این عملیات برای آن‌ها به شکست انجامید.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر است. مقام معظم رهبری فرمودند نیمی از جمعیت ما کارگران و خانواده‌های آن‌‌ها هستند و اگر حال این نیمی از جمعیت خوب باشد حال نیمی از جمعیت ایران به سامان خواهد شد. رهبری در مناسبت‌های روز کار و کارگر کلماتشان منشور است و باید این سخنان را ترسیم کنیم و باید‌های رهبری را در رابطه با کارگر‌ها از جمله امنیت شغلی را اجرایی و عملیاتی کنیم. فرمایشات رهبری را باید به عنوان دستورالعمل اجرایی ببینیم.

وی درباره علامه شهید آیت الله مطهری گفت: شهید مطهری مرزبان دین بود. پای مبارزه و زندان رفتن بود و به زندان رفت در مقابل مارکسیست‌ها و دشمنان اسلام ماند و میدانداری کرد. شهید مطهری با علم در میدان بود و می دانست او را شهید می‌کنند، اما به پاس داری از دین و علم ادامه داد.

خاتمی درمورد موضوع غزه گفت: صدا و سیما در این مورد بسیار خوب عمل کرده است و باید از آن‌ها تشکر کرد. اما اکنون پدیده‌ای جدید در دنیا بر علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته است و آن تظاهرات و خروش دانشجویان در امریکا و اروپا بر علیه صهیونیست‌ها بوده است. این کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کنند صد‌ها نفر از معترض‌ها را دستگیر کرده اند و با آن‌ها برخورد کرده اند. واقعا که مرگ بر امریکا حق آنان است.

وی درباره عملیات وعده صادق افزود: این عملیات نمایش ایران اسلامی و قدرت ما بود. دشمنان بدانند دیگر برجامی وجود ندارد و مذاکره موشکی نکرده و نخواهیم کرد و این قدرت را بر سر دشمنان ایران می‌کوبیم.

وی ادامه داد: در این عملیات دشمن فهمید که ما اهل عمل همراه با شعار هستیم و با کسی تعارفی نداریم و این سیره مولا علی (ع) است.

خاتمی تاکید کرد: ما در این عملیات عجله نکردیم و بیمارستان و مدرسه و مراکز اقتصادی را نزدیم و فقط پادگانی را زدیم که از آن به کنسولگری ما تجاوز شده بود و این اسمش تدبیر و عملکرد عاقلانه و هوشمندانه است. 

وی ادامه داد: در این عملیات یک جا را زدیم، اما بسیاری از مکان‌ها را هشدار دادیم، اما همه بدخواهان ایران را سر جای خود نشاندیم و به این دشمنان اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است و فهمیدند که دشمنی با ایران با پاسخی جدی مواجه می‌شود دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است و آن‌ها رسوای دو عالم خواهند بود.

وی افزود: دنیا فهمید، شما عزیزان ایران اسلامی هم دیدید همان اندازه که از اسلام دفاع می‌کنیم از میهن اسلامی خود دفاع می‌کنیم. مراکز دیپلماسی را زدن یعنی تجاوز به خاک آن کشور است. ما مقاوت کردیم و پاسخ کوبنده دادیم.

خطیب نماز جمعه تهران در انتها درباره موضوع حجاب گفت: در رابطه با حجاب می‌گویم. حجاب از ضروریت های دین است و صد‌ها روایت و ۱۰ آیه قرآن درباره حجاب داریم . رهبری فرمودند بی حجابی هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است. نظام اسلامی مقابل این خلاف می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام ما می‌ایستد عقب نشینی هم نخواهد کرد.

وی افزود: خواهش می‌کنم در مسئله حجاب و عفاف دو قطبی شکل ندهیم و باید منطقی بحث کرد و انگ به یکدیگر نزنیم . دلسوزان حجاب در میدان هستند، اما نباید به یکدیگر انگ بزنیم. باید منطقی و استدلالی حرف بزنیم. مطمئن باشیم که مسئولان جمهوری اسلامی فدایی دین بوده و هستند و خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه خدا مشکلش حجاب بود نه انسانیت پس چرا کشورهای اروپایی که همه بی حجابن از نظر بهداشت و احترام به طبیعت و حقوق حیوانات و گیاه ها از شما مسلمانها برترن
دزدیها در اون کشورها و تجاوز خیلی کمتر از کشورهای مسلمان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
غربی‌ها جنایتکار و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 5 فروردین ماه سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به رژیم کودک کش متجاوز سعودی در فاجعه یمن شریک هستند.
غربی‌ها جنایتکار و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون با فروش تسلیحات به رژیم کودک کش صهیونیستی در فاجعه غزه شریک هستند.
همان کسانی که در سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل، ایران را نقض حقوق بشر متهم می کردند سوال اینجاست که پس چرا در باره رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
سوال اینجاست که پس چرا روحانیت در مورد پرداخت مبلغ عیدی کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس حکم شرعی صادر نمی کنند؟
۱۰:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در سال 1400 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 8 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

در سال 1401 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 1 میلیون 800 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

در سال 1402 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 15 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 2 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

سوال اینجاست که پس چرا روحانیت در مورد پرداخت مبلغ عیدی کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس حکم شرعی صادر نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
دولت رئیسی به دنبال حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است.
۱۰:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولت رئیسی به دنبال حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما هم چرا داره کشور با فروش سکه به مردم اداره میکنید ؟
کجای دنیا ،اداره کشور با فروش سکه به مردم اداره میشه

مردم در برابر دولت یک سری وظایف داره
دولت هم در برابر مردم یک سری وظایف
انگاری شما ها فقط به فکر جیب ۷برابر حقوق مسئولان و ،،حقوق کارکنان پتروشیمی و شرکت نفت و کارمندان وزارت اقتصاد هستید و بقیه مردم را با حقوق هر سال ۲۰ درصد کاهش حقوق ها رها کرروید

تورم چهل درصد
افزایش حقوق موارد بالا به ازای تورم چهل درصد سالی پنحاه درصد
کاهش حثوق بقیه منفی ۲۰ درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکمین سالگرد شهادت اسطوره غیرت شهید والامقام حمیدرضا الداغی تسلیت باد .

ممکن بود و ممکن هست این اتفاق برای خواهر ما و یا دختر ما رخ بده آیا بازترین خانواده ها هم حاظر به چنین رفتار و روابطی هستن با عزیزترین اعضا خانواده هاشون .

پس بیخودی گارد نگیرید کمی غیرت بخرج بدید


هر چیزی با خون امضا شد به این آسونی ها پاک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۲۳:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حاجاب بايد از طريق رسانه ملي باشه نه كوچه بازار رسانه بيشتر نتيجه ميده نمايش خانگي سينما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نگران نباش دو قطبی ایجاد نمی شه همان جوری که بعد مرگ مهسا امینی ایجاد نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر میتونید جلوی بی حجابی بگیرید خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک سوال چرا مسولان محترم فقر مردم را می‌بینند احساسی و وتحریک نمیشوند وضع کشور اقتصادی را درست نمی‌کنند و بیخیالی از کنارش رد میشوند خب ی مدت هم مسولان و محترم چشم شان را روی بی‌حجابی و این زنان بد پوشش که میآیند تو کوچه و خیابان چشم شان را ببندد مثل فقر مردم شاید خود به خود بر طرف شد هرچی سخت گرفته شود زنان بیشتر لجباز و گستاخ میشوند و پرو میشوند مثل زمان رضا شاه پهلوی میخواست بزور حجاب و چادر از سر زنان ایران بردارد آخرش هم موفق نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۱- حجاب و پوشش ( برای زن و مرد ) کاری فرهنگی است ، نیروی انتظامی و خانم های چادری با ورود خود به این طرح ، نمای طرح به شدت خشن و وجهه چادر را برای خانم های محترم چادری ضایع می کنند ، قانونگذار حداقل طرحی برای روی چادر در نظر می گرفت...

۲-اول با حذف تورم و حفظ ارزش پول ملی و جلوگیری از دزدی ها و حذف قوانین دزدی از جیب مردم با بهانه های مختلف اعم از مالیات ها ‌و عوارض ها و در گل اندکی با مردم مدارا کردن و رفیق بودن را تمرین کنید و بعد قوانین سختگیرانه تر را نرم نرم در طی سالیان به انجام رسانید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
چند ساله طرح ساماندهی کارکنان دولت داره بین مجلس و شورا و مجمع پاس کاری میشه
شما هنوز نتونستین این طرح رو تصویب کنید
بعد میایید میگید طبق فرموده رهبر کارگرا امنیت شغلی باید پیدا کنند
آقا تورو خدا دیگه اسم رهبر رو به خودتون نچسبونید
اگه یه ذره آبرو دارید صدقه سری ایشونه
خدا از عمر خائنین کشور بکاهد و به عمر ایشان بیفزاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا نظام در مقابل زمین خواران 1000 میلیاردی نمی ایسته اسلام فقط برای حجاب است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینهمه مشکل گریبانگیر مردم و کشور است شماها تمام نیرو و فشار تبلیغاتی را گذاشتین روی تار موی دختران و لشکرکشی در خیابان تا کردو خاک کنید؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۲۱:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
امام خمینی درباره تصمیم گیری اینده توسط پدرانمان در گذشته یه حرف جالبی زده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
میگیم جوانها بیکارن و نمیتونن ازدواج کنن // میگن موشک زدیم تو اسرائیل
میگیم به اوضاع اقتصادی مملکت و گرانی و کمی دستمزدها رسیدگی کنید // میگن موشک زدیم تو اسرائیل
دستتان درد نکنه موشک زدید // ولی یک بعدی هم نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حاج اق اینجا که اسرائیل نیست که حرف از موشک برامون میزنی / اینجا ایرانه / بگو برا معیشت مردم و شغل جوانها چکار کردید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حاج اقا این بحص های حاشه ایی را ول کن و به معیشت مردم / شغل و ازدواج جوانها حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکبار هم از فقر و مشکلات مردم یگو
فقط حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آنهایی که با حجاب مشکل دارن و بهانه دموکراسی و حقوق بشر را دارند جواب بدهند که چرا در کشورهای به اصطلاح مهد دموکراسی زنهای دارای حجاب را از ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها اخراج میکنند ؟؟؟؟ لطفاً خود خواب زده ها جواب بدهندددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
برام دعا کنید خدا خداوندی شما پسرم نجات پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیامبر اسلام(ص) فرمودند: «کادَ الْفَقْرُ أنْ یَکُونَ کُفْراً»؛ یعنی فقر بی‌دینی می‌آورد.
قرآن می‌فرماید: «لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» یعنی پیامبران آمده‌اند تا عدالت اجتماعی را برپا کنند، اگر در زندگی، عدالت اجتماعی نباشد، دینداری هم تحقق پیدا نمی‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه چیزی که برام جالبه اینه
مردای عرب همه حجاب دارن هیچکی هم معترض نیست
همشون یک مانتو سفید تا کف پا میپوشن
و یک روسری کلفت که بالاش وزنه میزارن استفاده میکنند اونم تو هوای گرم کشور های گرم کشورای عربی
و مردان مذهب سیک هم باید حجاب موی سر داشته باشن دستار میزارن حتی یک تار موشون معلوم نیست تازه سیک ها حتی جلوی محارم هم و همجنس خودشون نباید کسی موهاشون ببینه
هیچ مرد عربی و سیکی ب این قضیه اعتراض نکرد وای نمی دونید چقدر سخته
ولی دختر و زن های ایرانی جوری میگن داشتن حجاب سخته و تا حالا روسری و شال سرتون نکردین ببینید چقدر سخته انگار یک تن وزنشه
Poland
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آقای سیک، شما هنوز نمیدونید بی حجابی بخاطر اعتراض به وضعیت معیشت هستش؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
قانون زیاد داریم و تولید میکنیم اما توجهی به معیشت مردم نداریم. کسی که قانونگذار است باید قانونی هم برای تامین معیشت مردم قرار دهد.
میدانیم که نمیتوانید و از دستان شما برنمی آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کار کن معیشتت درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نمیدونم چرا حرف حجاب میشه برا شما معیشت مهم میشه؟! انگار اون که میخواد در جامعه عفت و حیا باشه براش معیشت مهم نیست از هوا تغذیه میکنه! من به عنوان یک شهروند ایرانی میخوام قانون حجاب در کشور اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
از فردا با شورت بیا بیرون چون معیشت نداری

همین قدر درک و شعور دارید که همه چی رو با هم قاطی میکنید بی منطق ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
اتفاقا اینا که معیشت خوبی ندارن حجاب درست و بهتری دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
انسان حریص به چیزی ست که منع میشه،این کلام معصوم است،لطفا مردموبه حال خودشون بذاریدمیدونن چطور زندگی کنن،تااقتصادومعیشت سامون نگیره،اوضاع ازینم بدترمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
معصومین احیانا نگفتن گناه برکت رو میبره؟ احکام دین تمامش باید اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آفرین پرفسور. مثلاً در آمریکا ، فرانسه ، آلمان و... که اقتصاد خوبه و آزادن به هیچ زنی در. ادارات ، مدارس ، خیابان و.... تجاوز و بی احترامی نمیشه چون چشم و دل سیرن!!!! البته تا دنیا دنیاست نرود ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما از کلام معصوم فقط همین را یاد گرفتی! چون به نفعته؟ از رانندگی فقط بوق زدنش را یاد گرفتی. این همه روایت درباره واجب بودن حجاب و رعایت آن است از معصوم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
چطور دزدی و مواد مخدر و شراب و زنا و لواط رو هم ازاد بزارن تا حریص نشن خخخخخخخخخخخخخ خیلی .... هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یعنی اگر رهبری چیزی نفرمایند شماها خودتان حرفی برای گفتن ندارید. رهبری چند روز پیش گفتند بی حجابی هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است و در این مدت همه مسئولین به این حرف استناد می‌کنند. رهبری خیلی حرف در مورد حقوق شهروندی و معیشت مردم هم زده اند پس چرا به اونها عمل نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر بقیه امور و ناهنجاریها در سایر زمینه ها سر و سامان داده شود حجاب خود به خود حل می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
تویاسوج بی حجابها اکثرا تومنطقه پولداراس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
احسنت به ناشناس ۱۵:۲۳ اتفاقا بی حجاب ها اغلب پولدار هستن، البته پولدارهای تازه به دوران رسیده که منطق حالیشون نیست، طرف پشت فرمون ماشین نشسته خدا تومن پولش بدون حجاب، بعد یه عده میگن معیشت درست بشه حجاب درست میشه!!! یا اختلاس و گره میزنن به حجاب
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اشراقی آمده توی دین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یا خدا خودت بهتر میدانید
آخرین اخبار