دانش آموزان همچنان در خانه می‌مانند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش در تمامی مدارس استان غیر حضوری شد.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تغییر وضعیت و رنگ شهرستان‌های استان از آبی به زرد، نارنجی و قرمز، تغییراتی را در نحوه آموزش در استان ایجاد کرد.

او افزود: بر اساس آخرین مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، آموزش حضوری در تمامی مدارس استان تعطیل شده و دانش آموزان از این پس و تا اطلاع بعدی مطالب آموزشی را از ۳ کانال شبکه شاد، رسانه ملی و درسنامه دریافت خواهند کرد.

واقعی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه و به منظورجلو گیری از شیوع گسترده موج چهارم کرونا، حضور کارکنان اداری در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز (بیرجند، فردوس و قاین ) با ۵۰ درصد کادر اداری خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دانش آموزان و خانواده‌ها خواست تا هشدار‌های مسئولین درمانی را جدی گرفته و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنیم تا آمار مبتلایان استان کاهش یافته و بتوانیم نابودی این ویروس منحوس را جشن بگیریم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
بابا به مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس بگین که تکلیف آموزش رو مشخص کنن، هر روز یه چیزی می گن...یه روز میگن کلاسا در شاد برگزار میشه، روز دیگه میگن برین واتساپ، واقعا بچه ها سرگردون شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
این همه مدت بودند این چند صبا هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
خدا کنه زودتر رخت ببنده و بره