ثبت بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد نوروزی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۹۲ تردد از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در محور‌های مواصلاتی این استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۸۰ دستگاه تردد شمار آنلاین در محور‌های مواصلاتی استان نصب شده و تردد‌های ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۵۱ تردد افزایش ۱۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا، اما تعطیلات نوروزی امسال سیستان و بلوچستان میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شمار، در این ایام ۸۴ هزار و ۱۱۴ دستگاه خودرو به استان وارد و ۷۵ هزار و ۸۹۳ خودرو از استان خارج شدند.

وی تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.