هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی سیستان و بلوچستان بازدید فنی شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بازدید فنی از هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در حوزه زیرپوشش این اداره کل در طرح نوروزی انجام شده است.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل در این بازدیدها مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط مورد کنترل قرار دادند تا زمینه ساز افزایش ایمنی و کاهش تصادفات این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

او ادامه داد: بیشترین بازدیدهای فنی انجام شده این مدت به ترتیب با هزار و ۶ دستگاه به ناوگان اتوبوسی، ۵۴۹ دستگاه ناوگان باری و ۳۲ دستگاه سواری اختصاص دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نتایج حاصل از این بازدیدها در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی و کشوری ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی شهرها و روستاها دارای ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و قرارگاه پلیس راه در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب استان به مرکزیت ایرانشهر است که هر یک از این ادارات تعدادی از شهرستانهای استان را زیرپوشش دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.