مسکو بدنبال راه‌حل‌های مناسب برای برجام

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو برای دستیابی به راه‌حل‌های مناسب در برجام تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه خود با این خبرگزاری درباره نشست کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش، ضمن تاکید از تلاش روسیه برای ایجاد راه حلی مناسب در راستای توافق هسته‌ای ایران، گفت: تحقق این امر نیز نیازمند تلاش‌های بسیاری است که مسکو نیز بعنوان یکی از اعضای برجام، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد.

نماینده روسیه نیز طی اظهاراتی با تاکید بر امکان پذیر بودن برقراری تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا گفت: تماسهای مستقیم میان آمریکا و ایران در خصوص برجام در صورت آمادگی تهران امکان پذیر است؛ اما ما هنوز به این مرحله نرسیده ایم.

اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین نیز پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا در وین با انتشار پیامی نوشت: احیای برجام فورا اتفاق نمی‌افتد و مدتی طول خواهد کشید.

وی تاکید کرد: مهمترین موضوع بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام این است که کار‌های عملی برای دستیابی به این هدف آغاز شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار