گرانی سوار بر حمل و نقل عمومی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از افزایش ۲۵ تا ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری در بیرجند خبر داد.

غلامپور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در بیرجند، گفت: پیش از این ورودی تاکسی ها هزار و ۲۰۰ تومان بود و هر صد متر مسافت ۱۳ تومان محاسبه می شد.

او، افزود: اکنون نرخ ورودی تاکسی ها در بیرجند هزار و ۵۰۰ تومان است و هر صد متر ۱۵ تومان حساب می شود.

غلامپور در خصوص نرخ کرایه آژانس ها و تاکسی های بی سیم، تصریح کرد: پیش از این نرخ ورودی ۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده و هر صد متر مسافت ۴۰ تومان محاسبه می شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند عنوان کرد :در حال حاضر نرخ کرایه آژانس و تاکسی های بی سیم ۴ هزار تومان است که هر صد متر ۵۵ تومان محاسبه می شود.

او در رابطه با نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری، بیان کرد: نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری ۷۵۰ تومان بوده که اکنون به هزار تومان افزایش یافته است.

غلامپور در رابطه با حومه شهر نیز گفت : مناطقی مثل حاجی آباد، امیر آباد، و خیابان دانشگاه، نرخ جابه جایی اتوبوس هزار و ۲۰۰ تومان محاسبه شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در خصوص حومه های دور تر که سرانه جابه جایی پایین و فاصله بیشتر است، گفت: مناطقی مثل چهکند، شمس آباد، علی آباد و شهرک بعثت نرخ کرایه اتوبوس هزار و ۵۰۰ تومان است.

او  افزود: تاکسی ها و‌ اتوبوس های درون شهری باید در شیشه جلو، برچسب کرایه مصوب را نصب کنند در غیر این صورت جریمه خواهند شد .

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
دیگه باید پیاده گز کنیم راه ها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
فقط همین یکی افزایش نداشت ک ...!