میرمحمدی در تذکر شفاهی:

طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار مجلس قرار گیرد/ سرعت واکسیناسیون مطلوب نیست

نماینده میبد گفت: هیئت رئیسه مجلس باید طرح دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را هرچه سریعتر در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متأسفانه قطع یارانه و کمک معیشتی بخش قابل توجهی از مردم بدون دلیل منطقی باعث نارضایتی آنها شده است.

وی تصریح کرد: لازم است در فرمانداری‌ها، حوزه ای تعیین شود تا مردم شکایت های خود در زمینه حذف یارانه و کمک معیشتی را مطرح کنند و از دلایل آن مطلع شوند.

نماینده مردم میبد بیان کرد: لازم است هیئت رئیسه مجلس هر چه سریعتر طرح دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام وصول کند و در دستور کار قرار گیرد تا دولت در ماه های باقیمانده این موضوع را پیگیری کند.

میرمحمدی گفت: با توجه به شیوع کرونا و ورود به پیک چهارم ضرورت دارد تعداد واکسیناسیون افزایش پیدا کند، باید واکسیناسیون کادر درمان و بیماران صعب العلاج در اولویت قرار گیرد و متأسفانه در حال حاضر سرعت واکسیناسیون مطلوب نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۶:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
مجلس یه کاری هم برای بازنشستگی جانبازان زیر 25 درصد بکنه من با 20 سال بیمه پردازی با 52 سال سن باید 10 سال دیگه بیمه پرداخت کنم تا بازنشسته بشم که تا آن موقع 7 تا کفن پوسوندم
آخرین اخبار