اجتماع دانشگاهیان کشور در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران همزمان با دانشگاهیان سراسر کشور بعد از نماز ظهر امروز، اجتماع سراسری در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان حامی فلسطین در امریکا و اروپا برگزار کردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت) در حمایت از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و کشور‌های اروپایی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان شعار‌هایی همچون «الله اکبر»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، «فلسطین پیروز است» و «مرگ بر آمریکا» سردادند.

دانشگاهیان علم و صنعت هم از خیزش سراسری دانشجویان حمایت کردند

دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت در همبستگی با دانشجویان آزادی خواه جهان و حمایت از مردم فلسطین تجمع کردند.

اجتماع اساتید و کارمندان دانشگاه بهشتی در واکنش به سرکوب دانشجویان در آمریکا و اروپا

اساتید و کارمندان دانشگاه بهشتی هم در واکنش به سرکوب دانشجویان در آمریکا و اروپا ظهر امروز در میدان اصلی این دانشگاه تجمع کردند.

دیروز هم دانشگاهیان سراسر کشور از خیزش سراسری حمایت کرده بودند

دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های سراسر کشور نیز با برگزاری تجمعات پرشوری حمایت قاطع خود را از خیزش سراسری دانشجویان در آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران، مشهد، قزوین، اهواز و بقیه شهر‌های کشور دیروز با برگزاری تجمعات پرشور از خیزش سراسری دانشجویان در سراسر دنیا حمایت کردند.

گفتنی است؛ همزمان با کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونسیتی و حمایت غرب از این جنایات، دانشجویان کشور‌های مختلف از ۴۰ کالج و دانشگاه آمریکا، فرانسه و آلمان تا یونان و استرالیا با برگزاری تجمعاتی اعتراض خود را به این اقدامات جنایتکارانه نشان دادند که با سرکوب نیرو‌های نظامی این کشور‌ها مواجه شدند.

دیگر اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار