سفر رئیس اتاق بازرگانی اردن به سوریه

سوریه پس از شکست دادن تروریست‌ها اکنون به‌دنبال بهبود روابط اقتصادی خود با سایر همسایگان است و سفر رئیس اتاق بازرگانی اردن را میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سوریه پس از آن‌که توانسته است تاحدود زیادی تروریست‌ها را شکست دهد، اکنون به‌دنبال بهبود روابط اقتصادی خود با سایر همسایگان است.

در همین راستا «نائل الکباریتی» رئیس اتاق بازرگانی اردن برای گسترش روابط اقتصادی این کشور و سوریه در حوزه بخش خصوصی امروز شنبه به دمشق، پایتخت سوریه سفر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اردن اعلام کرد که قرار است با وزیر اقتصاد سوریه دیدار و روابط اقتصادی دو کشور را بررسی کند.


بیشتر بخوانید:


پیش‌تر اما «گیر پدرسون» در حاشیه کنفرانس سازمان ملل در حمایت از آوارگان سوری، خواستار کاهش تحریم‌ها علیه سوریه شد.

این نشست سازمان ملل که با همکاری اتحادیه اروپا و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فرستاده سازمان ملل در سوریه در این کنفرانس از کشور‌های غربی خواستار شد تا تحریم‌ها علیه سوریه را کاهش دهند.

پدرسون همچنین از تلاش‌ها برای برگزاری ششمین دور از نشست کمیته قانون اساسی سوریه خبر داد.

کنفرانس بین المللی کمک به اوضاع انسانی سوریه با هدف جمع آوری حدود ۱۰ میلیارد دلار روز دهم فروردین در بروکسل و به میزبانی اتحادبه اروپا برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Romania
سیدرضاحسینی
۱۲:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
ده سال علیه سوریه خیانت و جنایت کردند حالا چطوری روشون میشه بخوان روابط اقتصادی داشته باشند؟. اگه بحای اعزام تروریستهای تکفیری به سوریه بفکرحمایت واقعی ازحقوق فلسطین میبودید همون سال اول اسرائیل شکست میخورد و این غده سرطانی محو میشد، اما ناجوانمردانه برعلیه سوریه ای توطئه کردید که یک کشورعربی آرام و بی آزاربود، و این ده سال جنایت علیه ملت ودولت قانونی سوریه درواقع بیدارکردن شیر بود، و حالا رژیم صهیونیستی و امریکا و غربیهای هم پیمانشان و همجنین حکام مرتحع عرب بایدبترسند و بلرزند که چرا این شیرخفته را بیدلرکردند. مردم سوریه و یمن بامقاومت جانانه خودشان درس بزرگی به ملتهای تحت ستم دادند که چگونه بتوانند اززیریوغ استکبارجهانی خارج شوند. درودبربشاراسد و ملت و ارتش قهرمان سوریه که جانانه مقاومت کردند و روسفیدشدند. درودبرارتش وکمیته های مردمی یمن که باهدایتهای انصارالله توانستند ائتلاف شوم و ننگین آل سعود و آل نهیان و مزدوران کثیف آنها را درهم پیچیده و شکستهای مداومی برآنها تحمیل کنند. ائتلاف حکام سعودی و امارات و دیگرمزدورانشان که با مدرن ترین تحهیزات روزنظامی حهان به ملت مظلوم یمن هجوم برده و زن وکودک و مدرسه وبیمارستانها و مساجد و تاسییات حیاتی این کشوررا بمباران کردند و میکنند نتوانست براراده پولادین آنها تاثیرمنفی بگذارد. قحطی و محاصره اقتصادی و جنگ تحمیلی نتیجه اش برعکس شد. آنهایی که منتظرتسلیم شدن ملت قهرمان یمن بودند با بهت و حیرت به این صحنه نگاه میکنند که چطور یک ملت مستضعف و پابرهنه دربرابراین همه هجمه نظامی واقتصادی مقاومت کرد و اکنون درحال پیشروی هستند. بله، وقتی رهبری یک ملت ازخدا نشات بگیرد و براساس فاستقم کماامرت حرکت کند حتما موردعنایت خداوندقرارمیگیرد، وعده خدا محقق است. مرگ برامریکا،مرگ برانگلیس،مرگ برفرانسه وآلمان،مرگ براسرائیل.
آخرین اخبار