استاندار؛

اگر از ظرفیت‌های استان به درستی استفاده شود، بیکاری ریشه کن می‌شود

شهریاری گفت: اگر ظرفیت‌های استان در بخش هایی چون معدن و کشاورزی بخوبی استفاده شود علاوه بر ریشه کنی بیکاری، بستر اشتغال برای متقاضیان سایر استان‌ها نیز فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی   در نشست با اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه توجه به تولید و مانع زدایی در مسیر سرمایه گذاری از رویکرد‌های جدی استان در سال جاری است گفت: خانه صنعت به عنوان تشکلی تخصصی و دغدغه مند می‌تواند در تحقق اهداف توسعه‌ای و تولید پایدار نقش آفرینی کند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ظرفیت های بی نظیر استان به دلایل مختلف به درستی به کار گرفته نشده است گفت: اگر ظرفیت های استان در بخش هایی چون معدن، کشاورزی، گردشگری و صنعت بخوبی استفاده شود علاوه بر ریشه کنی بیکاری، بستر اشتغال برای متقاضیان سایر استانها نیز فراهم می شود.

او افزود: استان توانمندی‌های بیشماری در بخش صنعت، معدن و گردشگری دارد که با همراهی متخصصین امر در بخش خصوصی می‌توان توسعه پایدار و متوازن را با روند با کیفیت تری طی کرد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بخشی از واحد‌های راکد با تغییر ماشین آلات، تزریق سرمایه و تامین نیروی انسانی ماهر احیا می‌شوند.

شهریاری ادامه داد: جایگاه برتر استان در شاخص محیط کسب و کار فرصت ارزنده‌ای برای تشویق به سرمایه گذاری است.

او گفت: خانه صنعت در تشویق سرمایه گذاری برای شکوفایی ظرفیت‌های استان می‌تواند بیشتر نقش آفرین باشد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز نکته نظرات خود برای بهبود روند تولید را بیان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.