مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر رسید

تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان همدان از ابتدای بیماری تاکنون با هشت مورد مثبت جدید به ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر افزایش یافته است.

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: هم اکنون حال ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان همدان وخیم گزارش شده است.

او افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۵ مورد بوده که از این تعداد ۳۸ مورد در بخش عادی، ۱۴ نفر در بخش ICU و حال ۲۶ نفر وخیم گزارش شده است.

طاهری ادامه داد: تعداد موارد مثبت ابتلا از ابتدای بیماری تاکنون با هشت مورد مثبت جدید به ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر افزایش یافته است و موارد فوت با دو مورد مثبت جدید به عدد ۱۵۵۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای ابن سینا در خصوص آمار شهرستان‌ها نیز افزود: در شهرستان اسدآباد ۳۸۷ نفر، بهار ۶۳۱ نفر، تویسرکان ۶۷۶ نفر، رزن ۴۶۷ نفر، درگزین ۲۰۲ نفر، فامنین ۱۹۲ نفر، کبودراهنگ ۶۸۵ نفر، ملایر ۱۹۴۰ نفر، نهاوند ۱۱۸۴ نفر، همدان ۴۰۴۶ نفر و خارج از استان ۲۸۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار