فوتی‌های کرونا در استان همدان به هزارو ۵۴۷ نفر رسید

با فوت سه نفر دیگر در شبانه روز گذشته، مجموع متوفیان کرونا در استان همدان از آغاز همه گیری این ویروس، به یک هزار و ۵۴۷ نفر رسید.

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: همچنین با شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است.

طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۵ مورد بود که از این تعداد ۳۸ نفر در بخش عادی بستری شدند.

او یادآور شد: همچنین در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۷ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا همدان آمار مبتلایان سرپایی را اعلام نمیکند و این اتفاق باعث ساده انگاری از یکطرف و مقصد مسافران قذار گرفتن همدان با تصور اینکه تعداد مبتلایان همدان فقط همین نه نفر و ده نفر هستند شده است!! تمام استانها حتی آمار کشور هر روز تعداد سرپایی و بستری را به تفکیک اعلام میکنند جز استان همدان!!
چرا مسئولین همدان به خاطر نمایش موفقیت خود با جان همدانیها بازی می کند؟