استاندار خوزستان:

سال ۱۳۹۹، سال سختی برای مردم خوزستان بود

سلیمانی دشتکی ضمن تبریک سال نو گفت: مردم خوزستان سال سختی را پشت سر گذاشتند و مشکلات مختلف آن‌ها را آزرده خاطر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان و همکاری و همراهی مردم مشکلات استان برطرف شوند.

او خطاب به مردم شهید پرور خوزستان بیان داشت: مردم خوزستان سال سختی را پشت سر گذاشتند، ادامه جنگ اقتصادی و تحریم ظالمانه، تحریم همه جانبه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بحث دارو و درمان، گسترش کرونا، تعطیلی بازار، ادارات و سازمان‌ها، محدودیت‌های مکرر در سفر‌ها، حوادث غیرمترقبه و مشکلات کارگری و تعویق حقوق آن‌ها طی پارسال برای استان مشکلاتی را به همراه داشت.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ سالی پر فراز و نشیب برای خوزستان بود، افزود: پارسال نظام، دولت و مردم همکاری خوبی داشتند، تلاش‌های فراوانی انجام شد، اما مشکلات عمیق و فراوان است، البته در این میان همراهی و هم افزایی مردم همچون سابق بی‌نظیر بوده است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار داشت: در سالی که گذشت تلاش کردیم تا در این ایام بحرانی حقوق آبداران، کارکنان شهرداری، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و کارگران تا حد امکان پرداخت شود و منابع لازم برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز و سایر شهر‌ها و روستا‌های خوزستان تامین و برنامه ریزی شود.

او ادامه داد: در سال جدید نیز بابد با روحیه جهادی و انقلابی کار کنیم و بروکراسی اداری را کنار بگذاریم و تا روز آخر به مردم عزیز و شریف استان خدمت کنیم، همچنین ساماندهی اعتبارات ماده ۵۶ آب و فاضلاب و آب روستایی یکی از اهداف سال جدید است و پوشش و پیگیری در تخصیص اعتبارات لازم از محل صندوق توسعه ملی با ارائه لایحه تخصیص درصدی از منابع نفت برای رفع مشکلات استان یکی از اولویت‌های کاری در دستورکار است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه پیگیری ادامه اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح کشاورزی مقام معظم رهبری با کمک دولت تدبیر و امید در سال جدید ادامه خواهد داشت، گفت: تلاش می‌کنیم انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

او افزود: تلاش در رفع مشکلات کارگری، زیرساخت‌های جاده‌ای، آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها، تلاش در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و جلب اعتماد عمومی در تمام صحنه‌ها از دیگر اولویت‌های سال جدید در خوزستان هستند.

سلیمانی در خاتمه ابراز امیدواری در سال ۱۴۰۰ سد تحریم‌های ظالمانه شکسته شود و مشکلات برطرف شوند و زندگی پر شور و نشاط به خوزستان بازگردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.