مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

سال نو را بدون پرداخت هزینه تبریک بگویید/ در ایام نوروز مشترکان همراه اول در دسترس هستند

فلاح زاده هدیه مخابرات به مشترکان تلفن ثابت به مناسبت آغاز سال نو را ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون استانی و بین استانی اعلام کرد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای هموطنان و هم استانی‌ها گفت: اهدای عیدی در ایام فرخنده نوروز، سنتی دیرینه محسوب می‌شود و مخابرات نیز این هدیه را به ویژه در روز‌های کرونایی که تبریک سال نو از راه دور به منظور حفظ سلامتی است، از مشترکان خود دریغ نمی‌کند.

او با بیان اینکه مکالمه رایگان در قالب طرح عیدانه اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح، مشترکان می‌توانند از ساعت ۱۲ روز شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ همزمان با تحویل سال نو تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه یکم فروردین ۱۴۰۰، از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه تلفن ثابت به ثابت (درون استانی و بین استانی) بهره‌مند شوند.

فلاح زاده اظهار داشت: اگرچه شیرینی و حلاوت دید و بازدید‌های نوروزی با تبریک از راه دور قابل مقایسه نیست، اما امیدواریم با اجرای طرح عیدانه، لحظاتی شاد و با نشاط برای هم استانی‌ها فراهم کنیم تا مشترکان بتوانند بدون هزینه، سال نو را به اقوام و دوستان خود تبریک بگویند.

تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی در روز‌های سال نو

مدیر مخابرات منطقه خوزستان درخصوص تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از ایجاد مشکلات ارتباطی اظهار داشت: در روز‌های آغازین سال نو، شاهد افزایش حجم ترافیک شبکه و استفاده چند برابری مردم از وسایل ارتباطی هستیم، به همین منظور بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت ترافیکی و آماده باش بودن تیم‌های عملیاتی حوزه‌های فنی به منظور حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، از مهمترین برنامه‌های مخابرات خوزستان در این ایام است.

به گفته فلاح زاده شیفت‌های آماده‌باش در همه مراکز منتخب در نظر گرفته‌شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و پایداری شبکه، نیاز‌های ارتباطی شهروندان عزیز در استان پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.