لغو سفر نتانیاهو به امارات برای پنجمین بار

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از لغو دوباره سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فلسطینی شهاب به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص از لغو سفر نتانیاهو به امارات برای پنجمین بار خبر داد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با انتشار خبری اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا سفر خود را که قرار بود فردا به امارات انجام شود، به تعویق بیاندازد.

این روزنامه صهیونیستی علت لغو این سفر را اظهارات مسئولان اماراتی اعلام کرد که بیان کرده بودند مخالف تلاش‌های نتانیاهو در خصوص سوء استفاده از روابطش با ولیعهد ابوظبی در کمپین انتخاباتی اش هستند.

پیشتر مقامات اماراتی اعلام کرده بودند محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی ترجیح می‌دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردا پنجشنبه به امارات سفر نکند و آن را به بعد انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) موکول کند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات نزدیک به محمد بن زاید اعلام کرده بود که ولیعهد ابوظبی تصمیم ندارد پیش از انتخابات این رژیم، با نتانیاهو دیدار کند؛ چرا که به گفته این منابع، امارات تمایلی به مداخله در انتخابات اسرائیل ندارد.
هفته گذشته نیز نتانیاهو تصمیم داشت تا به امارات سفر کند؛ اما اردن اجازه نداد هواپیمای نتانیاهو از آسمان اردن برای رفتن به ابوظبی استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار