آصفری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور پر شور مردم در انتخابات تحریم‌ها را خنثی می‌کند

نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی گفت: اگر حضور مردم در انتخابات پرشور باشد قطعاً تحریم‌ها خنثی و اجازه اینکه غربی‌ها بخواهند از تعهدات خود تخطی کنند را نخواهیم داد.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در خرداد ۱۴۰۰ گفت:  امسال انتخابات در کشورمان با شرایط متفاوت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی دچار کروناست و مردم نیز فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند، ادامه داد: البته مردم نسبت به گرانی و تورم و بیکاری گلایه‌مند هستند، اما تاریخ نشان داده همیشه پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

نماینده اراک تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای به این معنا نخواهد بود که از دولت رضایت دارند بلکه حضور آن‌ها به خاطر نظام و آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه هرچقدر انتخابات پرشور‌تر برگزار شود، قدرت چانه‌زنی برای گرفتن حقوق خودمان از طرف‌های غربی بالاتر می‌رود بیان کرد: اگرحضور پرشور باشد قطعاً تحریم‌ها خنثی و اجازه اینکه غربی‌ها بخواهند از تعهدات خود تخطی کنند را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
فقط مردمی نژاد ✌️✌️✌️
آخرین اخبار