واگذاری ۹۵۰ واحد مسکن تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان‌غربی

در سال جاری ۹۵۰ واحد مسکن مقاوم تحویل مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی شد.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد اذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اظهار اینکه تهیه و تامین مسکن برای مددجویان فاقد مسکن یکی از اولویت‌های کاری و برنامه‌های کمیته امداد استان می‌باشد؛ گفت: این نهاد در تلاش است برنامه‌های ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش را در سال آینده نیز با سرعت محقق سازد.

سهندی افزود: در همین راستا و با هدف تامین و رفع مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش در سال جاری ۹۵۰ واحد مسکن مقاوم تحویل مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی شد.

او اظهار کرد: علاوه بر ساخت و خرید مسکن مددجویی، امسال ۲ هزار و ۳۵۰ مورد نیز تعمیرات مسکن مددجویان در استان انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت، خرید و تعمیرات مساکن مددجویان را در سال جاری، بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سهندی اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته با استانداری، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، سال آینده سه هزار واحد مسکن در روستا‌های استان ساخته می‌شود که قرار است سهمی از این واحد‌ها در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.