ملکی خبر داد؛

آتش سوزی گسترده کارخانه ای در شهر قدس

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولیدی در شهر قدس خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۹:۳۳ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولیدی در شهر قدس، خیابان چمن به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد:آتش نشانان شهرقدس درخواست کمک می‌کنند و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف، تانکر و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. نیرو‌ها و ایستگاه‌های عملیاتی آتش نشانی شهر قدس به همراه مدیران و آتش نشانان از شهریار در محل حادثه بودند و آتش نشانان کمکی هم حضور یافتند.

ملکی گفت:محل آتش سوزی کارخانه‌ای به وسعت حدود ۱۵۰۰ متر بود که یک سوله حدود ۷۰۰ متری هم داخل این محوطه وجود داشت. کارخانه محل تولید رنگ و حلال‌های فوری بود که حجم بشکه‌های زیاد قابل انفجار و اشتعال در محوطه و سوله چیده شده بود که کلا کارخانه شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد:انفجار‌های هم رخ می‌داد و آتش نشانان خوشبختانه از گسترش آتش جلوگیری کردند. در حال حاضر تا حد زیادی شعله زنی انجام شده و تقریبا نیرو‌ها وارد مرحله لکه گیری شده اند.

وی افزود:تا این لحظه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشتیم تا ساعاتی دیگر آتش نشانان با رفع کامل خطر محل را ترک می‌کنند.
انتهای پیام /

برچسب ها: آتش سوزی ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار