وحید دستجردی خبرداد؛

لزوم تعاملات بین دستگاهی برای بهبود نتایج مدنظر

عضو هیات امنای کمیته امداد گفت: تعاملات بین دستگاهی می‌تواند خدمات را چندبرابر کند و نتایج بهتری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید دستجردی عضو هیات امنای کمیته امداد در آئین آغاز به کار خانه مدیریت بحران هلال در سراسر کشور با عنوان «طرح ملی یاس» اظهار کرد: آن چیزی که در جمهوری اسلامی جایش خالی است فعالیت‌های بین بخشی، تعاملات بین دستگاهی است.

او با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف کشور امکانات، وسایل و تجهیزات، نیرو‌های انسانی را در اختیار دارند، گفت: مثل کمیته امداد و هلال احمر که در دور دست‌ترین مکان‌ها نیز حضور فعال دارند.

وحید دستجردی گفت: قطعا این فعالیت‌های مشترک می‌تواند خدمات را چندبرابر کند و نتایج بهتری را داشته باشد.

او با بیان اینکه کار کمیته امداد فقط فقرزدایی نیست بلکه توانمندسازی افراد در اولویت است، بیان کرد: این فعالیت‌های بزرگ اگر در هلال احمر و کمیته امداد جمع شوند می‌توانند اثرگذار باشند.

وحید دستجردی با بیان اینکه اگر جمعیت هلال احمر در موقع آسیب به داد مردم می‌رسد مثل این است که همه مردم جهان را احیا کرده است و یا اگر کمیته امداد کسی را از فقر نجات می‌دهد انگار انسان‌ها را احیا کرده است، ادامه داد: دختران و زنان گروه خاموش کمیته امداد هستند علم و دانش است که چشم‌ها را باز می‌کند و گام‌ها را تقویت می‌کند.

وحید دستجردی افزود: این آموزش‌ها اگر ابتدایی به نظر برسد، اما می‌تواند در محل زندگی افراد بسیار مفید باشد و اگر آموزش‌های لازم داده شود دختران می‌توانند مشاوره‌های بلا‌ها و مشکلات را به خانواده‌ها دهند و این آموزش‌ها می‌تواند در مبارزه با اعتیاد، طلاق و ... موثر باشند.


بیشتر بخوانید

استفاده از اردوگاه‌های هلال احمر برای توانمندسازی جوانان


عضو هیات امنای کمیته امداد گفت: کشور ما جزو کشور‌های حادثه خیز دنیاست و این دختران می‌توانند در محله و خانواده خود امدادگر خود و دیگران باشند.

او با بیان اینکه این دختران می‌توانند در مراکز داوطلبی خدمت کنند و حتی این دختران با این خدمت گذاری خود را کشف می‌کنند و شایستگی‌های خود را به ظهور می‌رسانند همچنین هلال احمر و کمیته امداد می‌توانند از توانایی‌های آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار